Rullez Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 er is niets mooi aan sorry hoor 5/10 Ik vind hem wel grappig. Maar er is weinig aan. Gewoon een mini lama die loopt te dansen. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Dat is wel een mooie sig, allen vind ik dat de keuren niet zo goed bij elkaar passen, maar toch een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Beetje simpel,wel grappig! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Niet echt bepaalt byzonder wel mooi de tekst zit er ook goed in alleen de overgang had nog wat mooier gekund 72% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 6.7/10 lijkt net getekend maar goed Wel mooi maar niet mijn Stijl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 een hele mooie signature en is mooi ingeblend, verderis de achtergrond heel leuk en de render staat er goed in, en de tekst is wel ok. Rate: 8,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Mooie sig! De achtergrond past perfect bij de mooie kleuren die zijn gebruikt. Verder past alles bij elkaar en ziet het er goed uit! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Ik vind deze sig niet zo geweldig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem heel erg geplakt vind. De kerststerretjes erop vind ik dan wel weer erg leuk. Het heeft wel een leuke kerstsfeer. ik geef hem een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Ik vind deze sig niet zo geweldig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem heel erg geplakt vind. De kerststerretjes erop vind ik dan wel weer erg leuk. Het heeft wel een leuke kerstsfeer. ik geef hem een 7 Mooie sig, Anime as usual () en veel leuke effecten. Ziet er gezellig uit en goed afgewerkt. 8.9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Heel mooie signature vind ik zelf, ik vind het ook mooi gedaan dat je het IV logo in het midden hebt gezet en daar perfect 2 afbeeldingen hebt aan toegevoegd, heel mooie overgang, knap! 9/10 Wat vinden jullie van mijn sig, die Preddy en Mirrr voor mij hebben gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Heel mooi gedaan maar er viel er direct iets op bij mij . De font : Gta freak is niet zo goed bij je karakter bij je sig als je begrijpt wat ik bedoel . Ik zou ook eens overwegen om eens een stroke te gebruiken van kweet niet 15px MINIMUM(niet slecht bedoeld) Wat ik mooi vind dat is de c4D heel mooi geplaatst 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soul Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Heel mooi gedaan maar er viel er direct iets op bij mij .De font : Gta freak is niet zo goed bij je karakter bij je sig als je begrijpt wat ik bedoel . Ik zou ook eens overwegen om eens een stroke te gebruiken van kweet niet 15px MINIMUM(niet slecht bedoeld) Wat ik mooi vind dat is de c4D heel mooi geplaatst 7/10 Niet echt mijn stijl van kleur en rand. De render is niet zo goed zichtbaar en de brushes vind ik iets te hard. een 7 voor de moeite Bewerkt: 15 december 2007 door Soul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Is wel mooi, maar een beetje leeg-->8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Beetje erg saai maar (-5) homer rules (+1) Een 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 mooie effeckten alles goed gemaakt alles pas bij elkaar 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.