xoex23 Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 Ik zie de bewerking er niet in, maar vind battlefield wel leuk. Niet echt een veelzeggende mening maar ik kan er ook niet meer van maken. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 TBOGT Loading screen met je naam erbij. 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Een verkleine en uitgerekte versie van Ezio Autitore opgeplakt over een pre-release screen . Vind het maar magertjes. 3/10 Edit: Die was aan myron.b... Vette ster, maar de rest eromheen lijkt een beetje op geklieder van een 4 jarige. Jammer. 4/10 Bewerkt: 25 februari 2012 door Haruhi_Suzumiya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Anime trekt mij niet zo, het is gewoon een plaatje in sig formaat gezet en wat letters erop geplakt lijkt me. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Juistem, gewoon.. gewoon.. kan er niet echt een cijfer aan binden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 (bewerkt) Mooi groot,alleen omdat je BoerTijger heet had je dat witte oranje moeten maken. Verder leuk gedaan. 8/10 Bewerkt: 26 februari 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 3.5/10 Gewoon een plaatje met shadows op een ander plaatje geplakt volgensmij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2012 wel mooi maar ik had je username rechts onderin geplaatst 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2012 Wel leuk maar volgens mij is dit gewoon een wallpapertje in signatureformaat gedaan.. als het niet zo is; respect. Overigens zou ik je naam weg doen, je ziet hem amper dus het is onnodig.. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 je hebt deze sig iets te lang teka 6/10 verder wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Just, gewoon simple, ondanks het simpel eruit ziet enzo een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Leuk, past goed bij je naam, de tijgertexture is alleen niet van heel hoge kwaliteit. Ondanks dat gewoon goed. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Erg leuke signature, mooi kleurgebruik ook overigens. De effecten staan ook niet mis en ik zie dat je stijl erg typerend is voor je. Mooizo, ik herken een zekere flow erin, en ook als ik kijk naar je andere werken. Vervolgens zie ik dat je geen gebruik maakt van een border, bewust of? Want ik vind het niet storend. Ook ietsje dat ik zie aan je andere signatures ook . Verder is er leuk gespeeld met diepte en behouden van sobere doch erg gesofistikeerde effectenpalet. Je hebt een leuke stijl van signatures maken Rippert! Ik geef die sig een 8/10! Ik ben een fan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Je hebt geen sig he^^ maar denk wel dat iedereen blij is dat je er weer bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Iets te overbelicht en ik kan de tekst niet lezen, desalniettemin niet de slechtste sig. 6/10 :DDD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.