Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ja, dat is zo. Dat, gemixed met wel wat echte artskills, maakt het voor mij een mooie Signature. Dat is de reden waarom ik de mijne ook laag rate... Zijn dienst bewijst het, maar als ik op signature moet beoordelen, dan moet er onderscheid gemaakt worden. Wat maakt jouw signature speciaal, of wat juist niet. Tevens stel ik er ook kernwaarden in; Het moet duidelijk zijn dat jij degene bent die de signature heeft gemaakt ( want het is iets eigens ) ,dat jij dit bent die het draagt ( goede naam erbij, het is toch een afsluiting van de post, dat doe je met naam ), herkenning van de maker in het artwerk, kwaliteit van het artwerk zelf en totalitair functionaliteit gemeten.

that said,

Eigen werk: 50/100

Adressering: 80/100

Herkenning: 75/100

kwaliteit art: 20/100

functionaliteit 85/100

=== 310/500 => 62/100 ===

Je maakt er een hele wetenschap van ;)

OT Leuk gemaakt:) 8/10

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Doet me aan youtube.com denken, weet neit waarom.. Je sigs waren vroeger mooier, dean was leuker dan pwned :( . *verwijdert sentimentele traan van wang*

wel creatief, simpel en uniek.. je hebt je naam ook goed gebruikt in de sig.. en dat ''by pwned'' is ook lekker dubbelop

7/10, wat een nette score is

liefs, dotz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Niks bijzonders, ik vind het een beetje een erg chaotisch design. De sanchez op de achtergrond lijkt daar voor spek en bonen te staan en het gebouw heb je erg slordig weggegumt. Wel vind ik de overloop van blauw naar zwart er goed uit zien.

5,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...