commando Geplaatst: 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2012 wel grappig, simpel, maar erg toepasselijk 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 Mooi bedacht met symmetrie. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2012 heeft mooi kleurgebruik, ik dacht echt serieus dat dat groene iets van een planeet of een tennisbal of zo was. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2012 heeft mooi kleurgebruik, ik dacht echt serieus dat dat groene iets van een planeet of een tennisbal of zo was. 7/10 Dat is een planeet XD OT: Geen rating mogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2012 heeft mooi kleurgebruik, ik dacht echt serieus dat dat groene iets van een planeet of een tennisbal of zo was. 7/10 kan me voorstellen, mij deed het aan een planeet met een tennisbal gedompeld in bier denken OT: niet echt een super speciaal uiterlijk , maar wel erg duidelijk en toepasselijk op het forum. 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2012 Vrij grappig die pinguins in een Nederlands politie uniform. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2012 Ik kan raden voor welk land jij bent! 80/100 (Ik ben zelf voor Nederland, maar ik vind ze steeds minder goed spelen!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2012 Vind de Sig erg mooi, maar de naam had wel duidelijker gekund. 9/10, het laatste puntje is voor een mooiere plaatsing van de naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik weet niet hoe je het heb gedaan maar ik vind het best lol xD 78/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2012 (bewerkt) Die van Wilde ganzen zit een leuke toepasselijke tekst op maar is niet echt een sig, die erboven is niet zo speciaal en niet in een goeie verhouding gezet. 4/10 Bewerkt: 12 oktober 2012 door Bodemloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2012 (bewerkt) Die van jou is wel Nice! >>> Door .Levi.: Dit is niet raten volgens de regels, zie je postvak.<<< Bewerkt: 13 oktober 2012 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2012 Simpel, niet veel kleuren maar zeker niet té druk 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2012 Afbeelding slecht erin gevoegd, redelijke effecten, tekst aan de rechterkant onduidelijk. Weinig varatie met kleuren en over het algemeen donker, 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2012 Simpel, maar toch ziet het er goed en professioneel uit, de fonts zijn goed gekozen en leuke tekst 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2012 Speciaal, de Aziatische opschriften zijn Japans? 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.