Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Far Cry 3! Leuke singature alleen had Loos misschien ook wel rood gemogen, dan valt daar meer de nadruk op.

7/10

Mijn singature is gemaakt door Gtaripper, dus alle lofuitingen mogen naar hem toe.(rotte appels en tomaten mogen gegooid worden, maar niet op mij)

Bewerkt: door xoex23
Delen op andere websites

Aardig strip effectje er over heen. De focus staat gelegd op de uitlaat van de straaljager, niet op het hele ding zelf. Ik vind dat je aan de voorkant van de straaljager een beetje moet sharpenen met je sharpen tool. Ook had ik voor een ander font gekozen voor je tekst en het GTA V logo wat kleiner gehouden. Verder heb ik hier niet veel meer op te zeggen. 6/10

Bedankt voor de tips!

Far Cry 3! Leuke singature alleen had Loos misschien ook wel rood gemogen, dan valt daar meer de nadruk op.

7/10

Mijn singature is gemaakt door Gtaripper, dus alle lofuitingen mogen naar hem toe.(rotte appels en tomaten mogen gegooid worden, maar niet op mij)

Mooie sig, maar ik vind alleen wel dat de vlammen een beetje té zijn, en dat de rechterkant erg donker is. Verder wel netjes gedaan (Gtaripper ;))

7/10

Delen op andere websites

Vind deze maar matig.. Je had alle GTAV-screens beter gelaten zoals ze waren (niet blurren/cartoon-effectje geven). Ook de scheidingslijnen zijn te pixelig (ofzo... Uknow what i meannnn :puh:).. Uiteindelijk ook jammer van de tekst. Als je die boord iets fijner had gemaakt, en die bevel & emboss had weggelaten was het ook iets beter geworden denk 'k ;)

Maar.. het idee is goed, alleen de afwerking kon beter (mijn mening, hé ;))

5/10

Delen op andere websites

alleen staat nog je oude naam erin :sigaar: dus, dat zet de rating naar beneden ( je handtekening moet wel de goede naam bevatten vind ik :puh: )

Volgens mij moet je, als je een naamswijziging hebt ondergaan, je oude naam nog minimaal 1 maand in je sig hebben staan. Ter herkenning. Dus als de rating daardoor naar beneden is gegaan is dat volgens mij onterecht ;P

Commando krijgt een 6/10.

Bewerkt: door Foreigner97
Delen op andere websites

In eerste opzicht ziet je sig er wel mooi uit. Maar ik heb toch een aantal schoonheidsfoutjes. Boven aan lopen de foto's wel 'aan elkaar' en onderaan is de middelste foto weer hoger dan de linker en rechter foto. Ook oogt de hele signature scheef, maar dat kan aan mij liggen. Als het recht is, ziet het er al een stuk beter uit. Verder de foto met de politie vrouw een beetje blurry, of te ver ingezoomed. En de foto van Trevor hetzelfde. En de border (vind ik) veul te dik.

Overall, ondanks de schoonheidsfoutjes hierboven wel een redelijke signature. Toch een 5/10

Delen op andere websites

alleen staat nog je oude naam erin :sigaar: dus, dat zet de rating naar beneden ( je handtekening moet wel de goede naam bevatten vind ik :puh: )

Volgens mij moet je, als je een naamswijziging hebt ondergaan, je oude naam nog minimaal 1 maand in je sig hebben staan. Ter herkenning. Dus als de rating daardoor naar beneden is gegaan is dat volgens mij onterecht ;P

ja, dat moet je er gewoon onder hebben staan ( zoals ie al heeft staan:"Redfire18 heet vanaf nu TalkingPear." ), dat heb ik dus ook niet meegerekend. Alleen het plaatje in de signature.

Commando krijgt een 6/10.

Ik moet je eerlijk vertellen, qua art vind ik het zelf niet voldoende. Ik zou m'n eigen Sig met minimaal 45/100 en maximaal 55/100 raten, het is duidelijk en voor de rest zit er weinig van m'n eigen kunsten in ( ja wat geblur en that's it :D ).

Maar goed voor de duidelijkheid heb ik het ook. Ik had een 6 jaar lang een oude ( hitman ) sign, die vond ik niet altijd even duidelijk... vandaar dat ik hem met mijn top-of-the-line paintskills :engel: veranderde naar iets wat ik al in mijn avatar had :bier:

------- on-topic -------

Mooie sig, ik heb alleen niet zo veel met dat manga er doorheen :puh:80/100

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

wel een redelijke signature, alleen staat nog je oude naam erin :sigaar: dus, dat zet de rating naar beneden ( je handtekening moet wel de goede naam bevatten vind ik :puh: )... 54/100

Had ik express gedaan zodat mensen me zouden herkennen. ;)

Erg mooie signature, Far Cry 3 is gewoon awsome!

7.5/10

Bewerkt: door TalkingPear
Delen op andere websites

Ik moet je eerlijk vertellen, qua art vind ik het zelf niet voldoende. Ik zou m'n eigen Sig met minimaal 45/100 en maximaal 55/100 raten, het is duidelijk en voor de rest zit er weinig van m'n eigen kunsten in ( ja wat geblur en that's it :D ).

Maar goed voor de duidelijkheid heb ik het ook. Ik had een 6 jaar lang een oude ( hitman ) sign, die vond ik niet altijd even duidelijk... vandaar dat ik hem met mijn top-of-the-line paintskills :engel: veranderde naar iets wat ik al in mijn avatar had :bier:

Ik vind dat de art niet heel veel uit maakt. Het is immers een handtekening, iets van jezelf, wat jou kenmerkt. Ik zie bijvoorbeeld dat jij nachtwaker bent, aan jouw handtekening. En ik ben een groot fan van The Lost (and the Damned), en dat zie je terug in mijn handtekening. Die van mij is ook absoluut geen hoogstandje op het gebied van art, maar dat maakt voor mij niet uit. Vandaar dat die 6/10 van Sammie mij erg meeviel:)

OT: Leuk, mooi gemaakt. 7/10. Vind je avatar btw vooral vet:)

Delen op andere websites

wel een redelijke signature, alleen staat nog je oude naam erin :sigaar: dus, dat zet de rating naar beneden ( je handtekening moet wel de goede naam bevatten vind ik :puh: )... 54/100

Had ik express gedaan zodat mensen me zouden herkennen. ;)

-valid argument- ik, heb de naam te zwaar gerate en rate hem eventjes omhoog 59/100 ( nadeel is en blijft, dat dit een oude sign blijft, ik kijk uit naar de nieuwe ) :puh:

Ik vind dat de art niet heel veel uit maakt. Het is immers een handtekening, iets van jezelf, wat jou kenmerkt. Ik zie bijvoorbeeld dat jij nachtwaker bent, aan jouw handtekening. En ik ben een groot fan van The Lost (and the Damned), en dat zie je terug in mijn handtekening. Die van mij is ook absoluut geen hoogstandje op het gebied van art, maar dat maakt voor mij niet uit. Vandaar dat die 6/10 van Sammie mij erg meeviel:)

OT: Leuk, mooi gemaakt. 7/10. Vind je avatar btw vooral vet:)

Ja, dat is zo. Dat, gemixed met wel wat echte artskills, maakt het voor mij een mooie Signature. Dat is de reden waarom ik de mijne ook laag rate... Zijn dienst bewijst het, maar als ik op signature moet beoordelen, dan moet er onderscheid gemaakt worden. Wat maakt jouw signature speciaal, of wat juist niet. Tevens stel ik er ook kernwaarden in; Het moet duidelijk zijn dat jij degene bent die de signature heeft gemaakt ( want het is iets eigens ) ,dat jij dit bent die het draagt ( goede naam erbij, het is toch een afsluiting van de post, dat doe je met naam ), herkenning van de maker in het artwerk, kwaliteit van het artwerk zelf en totalitair functionaliteit gemeten.

that said,

Eigen werk: 50/100

Adressering: 80/100

Herkenning: 75/100

kwaliteit art: 20/100

functionaliteit 85/100

=== 310/500 => 62/100 ===

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...