Sammie_GTA Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2012 Ziet er best geinig uit! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Ja, dat is zo. Dat, gemixed met wel wat echte artskills, maakt het voor mij een mooie Signature. Dat is de reden waarom ik de mijne ook laag rate... Zijn dienst bewijst het, maar als ik op signature moet beoordelen, dan moet er onderscheid gemaakt worden. Wat maakt jouw signature speciaal, of wat juist niet. Tevens stel ik er ook kernwaarden in; Het moet duidelijk zijn dat jij degene bent die de signature heeft gemaakt ( want het is iets eigens ) ,dat jij dit bent die het draagt ( goede naam erbij, het is toch een afsluiting van de post, dat doe je met naam ), herkenning van de maker in het artwerk, kwaliteit van het artwerk zelf en totalitair functionaliteit gemeten. that said, Eigen werk: 50/100 Adressering: 80/100 Herkenning: 75/100 kwaliteit art: 20/100 functionaliteit 85/100 === 310/500 => 62/100 === Je maakt er een hele wetenschap van OT Leuk gemaakt:) 8/10 Bewerkt: 10 december 2012 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2012 het lost logo de verhoudingen ervan die kloppen niet helemaal, verder een leuke font rechts hoort wel bij de sfeer 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2012 (bewerkt) Een enkel plaatje van een metal band, geen naam, geen effecten niks. Ik vindt hem veel te leeg. 2/10 Edit: gemaakt door Gtaripper Bewerkt: 18 december 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2012 Wel een fijne sig, alleen vind ik de effecten hier nogal onnodig.. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2012 Wel een fijne sig, alleen vind ik de effecten hier nogal onnodig.. 6/10 Hoho, dat is een signature van Gta-ripper! Ontopic: Deze is ook van Gta-ripper? 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2012 Wow creepy santa, maar wel leuk gedaan! Ook het font is goed uitgekozen! 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2012 een van mijn favoriete scnes, helaas past het font er niet helemaa bij, dus een 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2012 Doet me aan youtube.com denken, weet neit waarom.. Je sigs waren vroeger mooier, dean was leuker dan pwned . *verwijdert sentimentele traan van wang* wel creatief, simpel en uniek.. je hebt je naam ook goed gebruikt in de sig.. en dat ''by pwned'' is ook lekker dubbelop 7/10, wat een nette score is liefs, dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Mickey on crack. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emergency112 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2013 Leuke signature, apart en origineel ik vindt hem eigenlijk wel wat hebben hoor! alleen jammer van de tekst sluit niet echt mooi aan met het geheel maar toch nog een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2013 Appart en volgens mij te groot :/ 7,1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2013 Niks bijzonders, ik vind het een beetje een erg chaotisch design. De sanchez op de achtergrond lijkt daar voor spek en bonen te staan en het gebouw heb je erg slordig weggegumt. Wel vind ik de overloop van blauw naar zwart er goed uit zien. 5,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2013 Ik vind hem heel erg mooi, al vind ik dat de linkerzijde nogal saai aangezien hij gewoon zwart is. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2013 Simpel en klein, maar met veel effect 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.