Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Beetje grauw, weet eigenlijk ook niet wat het figuur moet voorstellen in je signature. De kleuren passen wel goed bij de achtergrond (stad), verder kan ik er weinig van zeggen. Ik geef je een 6, als ik zou weten wat het is zou het misschien hoger zijn :puh:

Een Alien .

Simpel maar toch heeft het wel wat (Al weet ik ook niet echt waar het voor staat :7 ) . De donkere tekst past goed bij de witte achtergrond en die hond ( :7 ) past er ook wel bij 7 / 10 .

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Whuuut. Eigen 100% zelf gemaakte signature. Niet zo kleurrijk, maar dat hoort bij jou.

7/10

Geplaatst:

Mooie signature! Geeft aan dat je een echte ajax fan bent! Hij is ne tjes gemaakt en je hebt er de goede kleuren voor gebruikt.

Je krijgt van mij een 8/10 :tu:

Geplaatst:

Je laat erg goed zien dat je de Crew Leader bent van de Criminal Legends.

Volgens mij is je Signature niet zelf gemaakt, opzich geen probleem. Grafisch vind ik het vrij hoogstaand. 7,6/10

Geplaatst: (bewerkt)

Vind het wel een redelijke signature dit. Ik moet echter wel zeggen dat ik de geblurde borders een beetje raar vind staan, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Daarnaast vind ik de kleuren ietsjes te dof, je zou eventueel de saturation iets omhoog kunnen gooien, of wat met een vibrance adjustment kloten. Anyhow, ik vind je signature een 6.5 waard.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een mooie zelfgemaakte Signature, al vind ik die personen wel een beetje creepy. De kleuren passen er wel goed bij. 7,2/10

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Het idee is goed, maar de uitvoering had beter kunnen zijn. :( De oranje gloed is erg slecht gedaan, je ziet duidelijk dat er in photoshop met een brush overheen geverfd is.

5/10

• 2 weken later...

Leuk font, leuke kleur en weerspiegeling maakt het af. Vrij simpele maar effectieve sign. :Y 8/10

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Ik vind Anime maar werkelijk niks aan. Maar jouw Signature is wel heel erg kleurrijk en erg creatief.

Voor de rest zijn er niet zoveel toepassingen gebruikt, waardoor het erg veel originaliteit uitstraalt 7,3/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...