Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

  • 4 weken later...

Ik ben nog maar sporadisch veranderd qua mening over jouw handtekening. Het enige wat ik 'n beetje vind tegenvallen is dat alles zo neutraal is.

Maar dat was naar mijns inziens ook het opzet. Op 't grafisch gebied is 'ie zeker niet verkeerd. 6.3

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me direct opvalt is de grootte van de tekst. Deze is echt gigantisch en dat zorgt ervoor dat de signature zelf minder gaat opvallen. De cactus zorgt ervoor dat mijn aandacht gelukkig wel wat naar de rechterkant wordt getrokken, maar als deze er niet was geweest, had ik eigenlijk alleen de tekst gezien. Daarnaast moet ik zeggen dat je een prachtig plaatje hebt gebruikt voor je signature. Het is echter wel jammer dat er een filter over je signature heen zit. Het geeft een beetje een retro effect. Denk dat er wel wat verbeterpunten zitten aan deze signature. 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrolijke en interessante signature. De kleuren zijn erg goed gecombineerd en de style goed gekozen. Ik weet niet waar het voor staat, maar het zal vast wel bij je passen :puh: Ook wel grappig dat wanneer je er op klikt je in The Oceans recruitment terecht komt.

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

't Is zeker leuk in elkaar gezet. De 'cartoonachtige' hond komt echt goed naar voren, en het lettertype is wel tof. Ondanks dat heb ik wel 'n minpunt; De rand om je handtekening is wel ietsjes té dik, maar daar stoor ik me in principe niet zo erg aan. 8.3/10

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Gunther (?) die naakt op een bank of iets soortgelijks ligt met een fles in zijn handen. Je moet er maar van houden, in eigen persoon vind ik

het niet zoveel soeps. Op het grafisch gebied vind ik 'm zelfs niet al té mooi. Desondanks geef ik je handtekening wel een 7, omdat 'ie best

wel komisch eruitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...