Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Je laat overduidelijk zien dat je de leider bent van The Criminal Legends. Eigenlijk is er voor de rest niets op aan te merken. Tof! 8.9

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Leuke signature! De tekst past er niet helemaal bij, maar een mooi strak plaatje om te zien. Vooral het lichtelijke 3D effect met de schaduwen erachter is mooi gedaan. 7/10

Geplaatst:

Super Mario! Childhood memories <3

Het lijkt een groot feest met de karakters van Nintendo, simpel maar toch mooi.

8.5/10

Geplaatst:

De kleine signature is lichtelijk onscherp. Er staat zelfs rechts een watermerk in, die volgens mij niet van jou is. :7

Voor de rest zijn er leuke brushes gebruikt op de achtergrond. De kleuren zijn wel mooi gemixt waardoor Emilie Nereng er echt uitspringt.

6,4/10

Geplaatst:

Lekker vrolijk, en natuurlijk een jeugdsentiment :D

Ik houd zelf niet zo van een verloop (die je naam), maar dat is smaak.

Maar vanwege de herkenbaarheid zeker een 8! :)

Geplaatst:

Lekker simpel, zo te zien heeft jouw signature ook een weerspiegeling. Jammer genoeg vind ik de kleur ietwat eentonig. 7/10

Geplaatst:

Je had ocean drive heel mooi op de foto kunnen nemen, maar dit is gewoon lelijk.

3/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Prima signature. Laat goed zien dat jij wel van rock houd en fan bent van ACDC. En hij past nog bij je naam ook! Precies de goeie voor jou dus. ;)

8,5/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beetje een puinhoop. In combi met enorm veel smileys, verprutst het een beetje het forum actually. Mrja, toch vind ik het wel uniek en moet ik wel lachen om juist die complete puinhoop in je signature. 6/10

Geplaatst:

Fantastische signature! Wauw gewoon.. Oh wacht, hij heeft geen signature meer.

Voordat het topic dood gaat, een nieuwe start

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mooie signature. Vrolijke kleuren wat het leuk maakt om naar te kijken. Weet alleen nietvwaar de letters voor staan, maar zolang jij dat wel weet is het prima lijkt me.

7,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...