Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

An sich best goede ideeën. de geweren in de letters zijn goed gevonden, maar net iets teveel van het goede. Enkel de L uit de Legends zou genoeg geweest zijn denk ik. Daarbij mist het geheel toch nog net wat: de compositie en de kleuren lijken mij daarvoor verantwoordelijk. 7/10

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

• 2 weken later...
Geplaatst:

De foto is leuk, maar voor mij toch wel tegenstrijdig met de tekst. En het lettertype is me toch ook een killer, daar had je veel meer mee kunnen doen. Het randje is een leuke toevoeging. (Zie ik graag) 6/10

Geplaatst:

Steeds weer een ander bijpassend kleurtje, maar het ontwerp blijft hetzelfde. Daar hoeft natuurlijk niets mee mis te zijn, want het ziet er elke keer weer gelikt uit. :) Simpel, maar mooi.

9/10

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk, spectaculair, alleen stiekem vind ik de render niet heel mooi :$

7/10

Bewerkt: door Norrage
Geplaatst:

Leuk gedaan! Niet te groot formaat. Mooi handgeschreven font ook! Aparte kleur, maar kan ook goed staan, zoals hier. :D8/10

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hij past precies bij jou. Een leuke tint met een mooi tekstje erbij, 'ariana grande'. Ook je naam is er wel goed in verwerkt.

8,2/10

Geplaatst:

Ik vind 'm best wel intrigerend! Ik weet niet of je 'm zelf gemaakt hebt, maar dat doet er niet toe. Die slang wekt interesse op, en ook de achtergrond die terugkomt is mooi maar subtiel. De tekst staat daar goed, niet te opvallend. Een randje zou 'm goed doen, maar dat is persoonlijke voorkeur. Tof! 8,5/10

Aan hij/zij onder mij: wat klik maar op de knopjes! :D

Geplaatst:

Strakke signature, juiste kleuren gebruikt en geen onnodige effecten. Er mist misschien wel wat diepte/variatie, enkele details om het nog iets intrigerender te maken. Als ik kritisch kan zijn zou ik de border rond de letters, niet die schaduw maar de 1 pixel border, heel wat dikker gedaan hebben.

Overall goed gedaan want hij oogt mooi. Ik geef hem 7.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...