Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Knap vrouwtje, mooi gebruik gemaakt van effecten. Alleen de awards ernaast maakt het een beetje druk naar mijn mening. 7/10

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Ik vind 'm best wel intrigerend! Ik weet niet of je 'm zelf gemaakt hebt, maar dat doet er niet toe. Die slang wekt interesse op, en ook de achtergrond die terugkomt is mooi maar subtiel. De tekst staat daar goed, niet te opvallend. Een randje zou 'm goed doen, maar dat is persoonlijke voorkeur. Tof! 8,5/10

Ik heb al een dun zwart lijntje eromheen gedaan, maar dat vond ik niet zo mooi staan. :( Verder zelf gemaakt, op de V en de slang na.

______

De zwarte pieten discussie is al een tijdje voorbij (toch?) maar het blijkt dat je het nog lang niet vergeten bent. :7 Ziet er wel leuk uit. :7

7/10

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Kijk; als je, zoals ik, geen verstand hebt van rockbands, dan ziet de handtekening er best boring uit. Ook zie ik niet 1,2,3 dat het iets met jou of een band te maken heeft (ik dacht meer dat je geliefde wilde vermoorden :S). Nu heb ik speciaal voor deze gelegenheid wat opgezocht voor de achtergrond van de handtekening en blijkt het een heavy metal rockband te zijn. En eentje van de afgrijselijke variant, zoals u in onderstaand nummer hoort.

Dat geeft voor mij even wat meer achtergrond informatie. En ik ben blij dat ze zelf inzien dat een wurgslang voor hunzelf en een kogel voor hun geliefden, de beste oplossing is.

Maar goed, strict gezien vind ik de sig qua kleur wel een beetje saai, vind ik de slang om de V gevouwen wel mooi en na onderzoek blijkt het ook bij je te passen als guitarguy. Daar blijft het dan ook bij 5/10

Bewerkt: door NicolaB

Ik vind 'm persoonlijk erg herkenbaar, althans, voor jou wel. Overigens ziet alles er wel geslaagd uit, de kleuren, tekening en het lettertype. Ik kan

inmiddels nog maar één suggestie verzinnen: Misschien kun je 'n achtergrond achter de letters toevoegen (of hoe het ook heet), want nu is het transparant, wat ten opzichte ook geen probleem is. Alsnog vind ik 'm een 8.5 waard.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

De afbeelding is mooi, ik scheen de afbeelding jaren geleden al op het internet te hebben gezien. Niks bijzonders verder. 2/10

Geplaatst:

Prima signature maar het oogt allemaal wat onscherp. en het logo is er een beetje opgeplakt. Verder prima kleurgebruik. 6.9/10

In m'n eigen perspectief verafschuw ik anime, puur omdat ik volkomen er niks mee heb. Het kleurgebruik is dan wel 'oké', en op grafisch vlak is 'ie zeker niet verkeerd! M'n eindoordeel is een 6.7.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Niet zo'n makkelijke om te beoordelen. Ik zie er niet meteen iets persoonlijks in. Technisch zeker niet verkeerd, maar ik vind het er nu ook niet fantastisch uitzien. 6,5/10

Geplaatst:

Simplistisch, maar toch heeft het wat. Het is van deze tijd en oogt gewoonweg strak. Daarnaast heb je er links in verwerkt die het uitstekend doen.

Kortom; Simpel en handig! 8/10

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...