Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Arjen, ik weet eigenlijk niet wat het voorsteld. Jij bent een prima designer, waarom maak je dan zoiets ? Maar het lettertype is zeer net. Een 7 Reageren
Arjen Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 ..waarom maak je dan zoiets ? Omdat ik het liever netjes hou en niet allemaal met die hutseltjes en frutseltjes.. Zie jouw sig, leuk gemaakt, maar als je de plaatjes gaat vergroten of verkleinen met Scale krijg je een slechte sig (als je het uit de losse hand doet). Als je Scale gebruikt, moet je Shift ook inhouden, dan behoud hij zijn orginele grootte om het zo maar te zeggen. Ik geef je nog geen cijfer, omdat je het best beter kan. Reageren
Froop Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik vind hem wel leuk hoor Arjen. Gewoon wat simpels met mooie kleuren. Misschien had je de tekst iets minder in opacity doen, maar je krijgt een 8 van me. Reageren
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Froop, ik weet niet hoe je het flikt. Maar hij is weer eens prachtig. Een dikke 9 van mij, niks opaantemerken . Reageren
Johan O. Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 mooi maar niet mijn smaak euhmm cijfer: 7.5/10 Rate Deze: en mijn huidige A.U.B. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Huidige: Niet echt mijn stijl, een zesje Nieuwe: Beter maar ook nog niet echt fantastisch, een 7 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Simpel maar mooi . 8.8 Reageren
Slimm Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Goede voorbeeld: Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken. Ik geef jou een 8,5 voor je signature. Slechte voorbeeld: Ziet er leuk uit een 7 krijg je. Wat ik dus bedoel meer inhoud in je post als je iemands design gaat raten. Dat is ook erg leuk om te lezen voor die gene die het laat raten. ---------------------------- Dat staat letterlijk in de regels, rate AUB iets beter @ Bassie: Opzich wel een mooie sig, alhoewel het wel iets "zwoeler" had gemogen, je tekst is ook een groot minpunt, zoals al eens was gezegd is de tekst in zo'n natuur sig mooier als het klein in een hoekje staat, jij hebt een groot Grunge lettertype, niet echt mooi Een 6, blijf oefenen Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Tof vooral die Kogels op de foto. Ik geef je een 8/10. Reageren
-Roy- Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik vind de neon iets te snel gaan en de letters passen er niet goed bij maar toch nog een 7/10 KUTGW! Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 mooi maar beetje leeg misschien ff een rendertje erbij doen: 6.2/10 Rate huidige [P.S.: hoe moet je het licht uit 1 kant laten komen ? zegmaar vanuit de zon] Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik denk dat het veel werk is of je hebt het gewoon een achtergrond genomen en een lens flare erop gezet. Mar hij spreekt me echter wel aan. een 8. Reageren
Froop Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Jammer dat je het plaatje hebt uitgerekt. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, want je sig bestaat maar uit 2 delen. Een 7. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Froop, Jij kan veel beter dan dat!!! Teks is wel mooi voor de rest, uhm niet mooi. jij kan veel beter! 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.