Giorgo Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik vind het nietb echt mooi om eerlijk te zijn. Je Scanlines staan veels te groot, verlaag die. Dat groene dier is precies met paint gedaan. En achtergrond is Clouds. Ik geef hetmaar een 5 Sorry, maar ik weet zeker dat jij beter kunt. Reageren
Achille Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Het is eigenlijk maar gewoon een plaatje, die wel een beetje te ver uitgerekt is.. En die onderste lijn staat scheef. ik weet niet of dit zo hoort... een 6je Rate mijne? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 de kleur oranje past niet zo bij de rode kleur van de auto de letters gaat wel alleen die kleur tja de render zou wel wat geblendeed kunnen worden maar toch heel netjes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @Achille Een erg mooie signature. De Kleuren passen erg mooi. Ben het totaal niet met -supremecars- eens. 8.9/10 @-supremecars- Leuk alleen een beetje leeg rechts. 7/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Bweeeh.. Alweer pixelstretch, dat heb ik iets te vaak gezien. 6/10 Reet mn sig ^^ Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Erjen, jij kan ook beter, het ziet er zo simpel uit en dat zijn we van jou niet gewoon. Toch een 7/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @Matiscus: een 8/10 Rate mine please. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Leuk gedaan alleen ik vind de kleuren iets te fel en de achtergrond vind ik niet mooi. 6/10 RATE NIKS BIJ MIJ ! Vind deze sig saai maar heb geen zin om nieuwe te maken =] GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @General Lee.. Die ga ik niet raten want die heb ik gemaak @Arjen mwah dit is alleen een plaatje met tekst eigenlijk... 5.0 voor de moeite @Gizmo haha Dan die van jou maar raten.. : Niet echt speciaal alleen maar pixelstretch een render en wat tekst, veels te simpel we zijn wel beter gewend van jou Reageren
Arjen Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Zeer slecht, het spijt me. Kleuren passen niet echt bij de auto zelf. Rood en oranje horen niet bij elkaar. De tekst heeft ook een verkeerde grootte en over pixeltekst hoor je nooit effectjes te doen. Sorry, 4/`10. btw. Gizmo zei dat je zijne niet hoefde te beoordelen. --- Zie onder. .Levi.: Het blijft Rate de Signature boven je! @ Levi: @ Tha Hawk: Weet je wat raten is? Bah.. Al die domme reacties iedere keer Bewerkt: 22 november 2005 door Arjen Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Zeer slecht, het spijt me. Kleuren passen niet echt bij de auto zelf. Rood en oranje horen niet bij elkaar. De tekst heeft ook een verkeerde grootte en over pixeltekst hoor je nooit effectjes te doen. Sorry, 4/`10.btw. Gizmo zei dat je zijne niet hoefde te beoordelen. --- Zie onder. .Levi.: Het blijft Rate de Signature boven je! Ik vind hem een beetje TE simpel 5/10 EDIT: Rate de mijne ook ff! Bewerkt: 22 november 2005 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Wel mooi gedaan. apparte brush en lettertype een 8/10 Rate deze: Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Weeral een mooi ontwerp Rick_mense. Een 9/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Zeer mooie sig. Leuk met pixelstretch en neon. 9/10 Rate mijne GizmO Reageren
The Mafia Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Mooi sig Gizmo heel veel zeggen dat ze te veel pixelstresh hebben gezien dat vind ik niet 9/10. Rate mijne please. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.