Jump to content

auto's verzamelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben klaar met die opdracht dat je bepaalde auto's naar easter basin moet brengen. Wat moet je doen als je dat hebt gedaan? :?

Geplaatst:

Je kunt dan die auto's die je naar die Dock hebt gebracht later weer opkopen, voor in een garage of mee te rijden. ;)

Hier kun je ze vinden in mijn laatste tekst:

Hier (klik).

Ruurd31.. :'D

Geplaatst: (bewerkt)

De Mesa staat aan de finish-lijn van de Mount Chiliad BMX Challenge. Daar staat ie overigens pas als je hem nodig hebt voor de exportlijst. Zie onderstaand kaartje voor de exacte locatie. Met dank aan WikiGTA voor gebruik van het plattegrondje....

Bewerkt: door GTA-Sheep

Op de wiki staat trouwens onder de screenshot ook een kaart waarop de Mesa staat aangegeven:

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...an_Andreas_Mesa

Deze is nog lang niet voor alle voertuigen beschikbaar, maar dat komt nog wel.

Op dit moment staat hij er voor alle vliegende voertuigen en enkele rijdende in.

WiKiGTA->San_andreas -> Verdere_informatie -> Voertuigen -> Mesa

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

Ja, daar had ik mijn kaartje ook vandaan, alleen dat leuke gele balletje verdween bij het opslaan, had hem beter gewoon kunnen linken. Toen heb ik er maar even zelf een pijl bijgezet.

Enne voor de feestvierders onder ons: 400ste post :klap:

De Slamvam weet ik wel (rode stip, Los Santos):

sanandreasradar0qb.th.gif

En de Cheetah weet ik ook wel (rode stip, Las Venturas):

sanandreasradar8vp.th.gif

Succes ermee, Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Ja hoor, alleen als je inport/export kan doen. Anders staan ze er nooit, kun je niet inport/export doen dan kun je ze daar ook niet vinden.

Ohja, als je die auto hebt ingeleverd op dat containerschip dan staat hij er daarna niet weer. Hij staat er zolang lang van als je inport kunt doen tot als je hem ingeleverd hebt. Als je erin zit en je wilt hem naar de containerschip brengen en hij explodeerd of iets dergelijks. Dan staat er er gewoon weer opnieuw, net zolang als jij hem ingeleverd hebt. Maar dan moet je wil inport/export kunnen doen.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
staat die eraltijd

Als je niet met de Export bezig bent, dan kun je het best eens in de rijke buurten rondrijden, zoals Prickle Pine in Las Venturas en Richman in Los Santos. Daar heb je het meeste kans één van deze wagens tegen te komen. Maar ook op The Strip in LV kan je ze soms zien rijden. :)

Geplaatst:
rijdt de aoto Euros ook gewoon rond ????

Nee, deze vind je alleen onder dat Piramide/Sfinx-achtgie ding in LV. Ook staat hij er alleen als je met de Export/Import lijst bezig bent.

Anders moet je cheats/mods gebruiken ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...