Jump to content

Bijzondere screens


Radio Es.

Recommended Posts

Ik ree met een busje met 3 passagiers erin met de code HOPINGIRL er zat een agent, zwerver en een patrol in en ik. Ik had de code SEAWAYS en GRIPISEVERYTHING aan ik ging met het busje rijden over het water van Little Haïti naar Leaf Links (Zie kaartje:route9el.png ). Ik kwam aan onder de brug bij leaf links (gele stip op het kaartje). Ik sprong met de code GRIPISEVERYTING (normaal de toets voor de toeter).

Op het plateau bij de gele stip. Het busje met de ventjes erin stond nu op het plateau, ik stapte uit en dan weer in. De ventjes gingen eruit, 2 ventjes renden gelijk het water in (de zwerver en agent), maar de patrol viel in de politie-boot die daar aan de kant van het plateau stond. Hij rende heel de tijd tegen het desbord aan dat had geen zin. Hier zijn de screens toen ik er mee ging varen: Screen 1= patrolopboot11hk.png Screen 2= patrolopboot27ar.png Scren 3 = patrolopboot30py.png

Dit bewijst dat wel degenlijk mensen mee kunnen in je boot!!! :Y:bonk:

Srry voor het lange verhaal... _O_

Radio-Espantoso

Link to comment
Delen op andere websites

het kan aan mij lichen hoor , maar wat is hier zo bijzonder aan? als je die cheat hop in girl doet, en gewoon nar een boot gaat (die aan de kant licht) daar op stapt, en eerst ff wacht voor dat dat mensje die je volgt ook op de boot staat, en dan in stapt krijg je precies het zelfde..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan een bug zijn maar ik heb het nog nooit meegemaakt heb je het al vaker meegemaakt? Ik heb nog nooit zo'n man in een boot gezien.

En waarom rent de man zo snel kan het niet zijn dat de man in je boot is gesprongen en toen heb jij hem niet gezien en bent vertrokken.

@soh-chief : misschien kan imageshack het niet uploaden omdat het geen jpg of bmp bestand ofzo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...