Extr3m3 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 hello, ik werk slechts enkele weken met 3ds max en totnochtoe lukt dit aardig. Ik heb slechts een probleempje, als ik op shift+q (quick render) druk. Is de background color altijd zwart. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen(een ander kleur of ev. een afbeelding)? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Nee, dit kan niet voor zover ik weet, je kan wel met de kleuren spelen, in de render, zodat je object paars of rood wordt i.p.v. geel, dat kan door aan de de boven kant van de render, daar zit wat, als je daar aan zit dan krijg het die kleur (zie bijlage wat ik bedoel) Maar dir kon je beter even vragen in het [OVR] 3ds Vragen Topic Uitleg: Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 bedankt! zal mijn vragen voortaan in het 3ds max forum vragen Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Het kan wel, dit had ik ook al in het 3dsmax vragen topic gezet. - Ga bovenin (waar ook file, edit en tools staat) naar ''rendering'' - Kies ''environment'' - Kies ''use map'' en dan ''none'' - Kies ''bitmap'' - Kies je bitmap - Klik het scherm weg - Klik op het theepotje om te kijken of het is gelukt Je kan ook op 8 drukken (teminste, in 3dsmax 8.) om ''environment'' te krijgen, en je hoeft natuurlijk niet voor bitmap te kiezen, je kan ook voor een van die andere kiezen. Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.