sirsmokealot Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 wie heeft de moeder van cj vermoord zeg het ff ik heb net de laatste missie gedaan en weet het nog niet en als je het niet wil verrade voor andere stuur dan ff een berichtje naar mijn prive box zodat andere die het niet wille weten het ook niet te weten komen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) wie heeft de moeder van cj vermoord zeg het ff ik heb net de laatste missie gedaan en weet het nog niet en als je het niet wil verrade voor andere stuur dan ff een berichtje naar mijn prive box zodat andere die het niet wille weten het ook niet te weten komen Kom je volgens mij niet achter. Het is denk ik het meest waarschijnlijk dat het de Ballas geweest zijn, gezien de ruzie die ze altijd hebben met de Orange Grove Street. Bewerkt: 20 november 2005 door Gunslinger Reageren
sirsmokealot Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ja maar daar gaat het hele spel tog om om te wete te komen wie cj moeder heeft vermoord en dan kom je er nog niet 8er wazige shit Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Volgens mij gaat San Andreas inderdaad over het verhaal dat CJ terug gaat naar San Andreas omdat zijn moeder is vermoord... maar dat hij het gaat achter halen weet ik niet Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 CJ komt terug naar San Andreas voor de begrafenis van zijn moeder, niet om erachter te komen wie zijn moeder heeft vermoord. Na de begrafenis wordt hij door zijn vroegere vrienden overgehaald om in de stad te blijven om de straten weer onder controle te krijgen. Het spel gaat er in eerste instantie om, om de straten weer in je macht te krijgen, maar later om erachter te komen waarom Ryder en Big Smoke hem hebben verraden. Volgens mij gaat het verhaal hierom en kom je er niet achter waarom CJ's moeder wordt vermoord. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Er is wel een filmpje van, dan zie je de Green Sabre naar Grove St. rijden en dan komt er een drive-by en dan hebben ze in plaats van Sweet, CJ's mom vermoord. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hallo Zou je misschien nog weten waar je dat filmpje dan hebt gezien? Zou het ook wel erg graag willen zien ! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Zoals hij zegt is het tijdens de missie Green Sabre, dan wordt er volgens mij erover gesproken. Link naar Green Sabre (klik, hier) Als je die missie nog eens wilt spelen download hem >>hier<<. Succes, Ruurd31.. :'D Reageren
GTA GUY Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hij zegt helemaal niks over de missie : ''Green Sabre'' Hij heeft gezegt dat er een filmpje van is waarin je de Green Sabre in actie ziet. In de missie ''Green Sabre'' zie je hem alleen maar staan. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik weet niet precies op welke site dat filmpje staat. Als je het wel weet, stuur me dan een PM. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Dat filmpje kun je niet bekijken op het internet. Het stond op een bonus DVD die je tesamen met de dubbele CD met soundtracks van SA kreeg. En ik dacht ook bij een remake van SA op de PS2... Bewerkt: 20 november 2005 door Dizzee Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Jammer, ik dacht echt dat ie ergens op internet stond. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Het is niet bekend wie hem heeft vermoord. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Hem? We hebben het hier over de moeder van CJ, hoor. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Hier even het hele verhaal: De Balla's en de Orange Grove's hebben altijd ruzie met elkaar en vechten om grondgebied en om respect... Grove Street is de "thuisbasis" van de Grove Families, omdat hier de leiders en veel belangrijke leden wonen, op een gegeven moment besluiten de Balla's een aaval uit te voeren op Grove street, met een Groene Sabre komen ze door Grove Street gescheurd en willen daarbij Sweet neerschieten, alleen schieten ze CJ's moeder neer... In het filmpje kan je dit ook ziet, je ziet een aantal Balla's uit de auto hangen en schieten... Dus het zijn de Balla's die CJ's moeke hebben vermoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.