Jump to content

Mr. Whoopee


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Volgens mij staat hij nergens geparkeerd, maar kan je hem rond zien rijden in de buurt van Cedar Grove in Shoreside Vale.

Enigste plaats waar ik hem al heb gezien.

*Edit: Ik heb even op een gamefaqs gekeken; daar staat dat er geen vaste plek is waar Mr. Whoopee geparkeerd staat.

Zoals ik al aangegeven heb kom je hem in Cedar Grove tegen, je komt hem daar het meeste tegen als je in een moonbeam rijdt. :?

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Dizzee al zegt: De Mr Whoopee heeft in GTA III geen vaste spawn plek. In Cedar Grove heb je een redelijke kans om hem tegen te komen. Tijdens de Fire Fighter mission wil je hem ook nog wel 'ns tegenkomen. Met de zoekfunctie kun je meer topics over de Mr Whoopee vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb hem ook in portland gezien je kunt hem redden met een brandweer dan moet je er een paar missies doen enzo

>>> Door Lantyz: Als je naar de datum kijkt, zie je dat je een topic bumpt van twee maanden oud. Let hier op, svp. Daarnaast, wat heeft EA games hiermee te maken..?<<<

>>> Door Mark B.: Helemaal niks, desims2fan vind het blijkbaar leuk om plaatjes bij zijn posts te zetten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...