Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Ha, nog een request, En nu alsjeblieft reageren of deze gemaakt wordt....

Een Opel Manta GSI!

http://manta.ulanche...l_manta_gsi.jpg

http://i.ytimg.com/v...3S2mTxvEQ/0.jpg

http://media.nu.nl/m/m1fzrf8akh7p.jpg

Alvast bedankt :D:D

Een auto modellen vergt best veel tijd als je een goeie auto wilt, dus meestal worden dit soort request niet gedaan :{

@GregoryDelaey: Er is wel een asi scripter ofzo :puh: die wel wat bekende hud mods maakte, ben alleen eventjes vergeten hoe die heet :bonk:

EDIT:

@69-Dodge-01: k heb hier een projectje van een Opel Manta gevonde op Gtaforums

Ik weet niet of ie al te downloaden is :puh: en ook niet voor welke gta.

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik had de vraag of iemand een ak-47 zonder armsteun kon maken zoals johnny ook vast heeft op een van de plaatjes achter op de doos van EFLC

alvast bedankt

donar95

Deze is niet zo lastig, ik wil het wel proberen ik kan je niet garanderen of het lukt.

Klaar: Klikie

Het bevat de standaard textuur en het model :puh: er zijn een paar meshsmooths overheen gegaan dus sommige stukken zijn wat "ronder"

Overigens, lag het nou aan mij of lag het forum er "eventjes" uit? :cab:

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand ook een Opel Manta maken zoals die van de New Kids voor GTA San Andreas???????

de wielen hoef je niet zelf te maken want ik heb een wheelpack op mn pc staan met de new kids wielen.

stuur me dus gewoon een mailtje als je de Manta gaat maken en je de wielen nodig hebt.

Mn e-mailadres is: thomas_weerman (at) hotmail DOT com

please!!!! zorg dat iemand deze auto maakt!!!!! Ik ben groot fan van de New Kids en al helemaal van de Opel Manta GSI

groeten van: Thomas Weerman A.K.A. Formuleboy

P.S De wielen van de New Kids Manta zijn Ronal Turbo velgen.

ik heb een plaatje van de velgen van het wheelpack dat ik heb bijgesloten.

post-5593-129449705953.jpg

Bewerkt: door Formuleboy
Link to comment
Delen op andere websites

De auto van New Kids?

Ja, ik zoek iemand die de auto van New Kids wil maken voor GTA San Anreas

een Opel Mantra GSI

maar ik heb alleen de wielen, meer niet.

dus als iemand de Opel Manta GSI wil maken en hij heeft de wielen nodig

moet hij een mailtje sturen naar onderstaand e-mailadres:

thomas_weerman (at) hotmail DOT com met zijn e-mailadres erin

Bewerkt: door Formuleboy
Link to comment
Delen op andere websites

Mesen jullie kunnen beter stoppen met aanvragen voor de manta van newkids, de request word (waarschijnlijk) toch niet gedaan. Veel mensen denken maak maar even een autotje zo simpel is het niet :ch: je kan niet in 1, 2 ,3 een hele opel manta maken het kan welke dagen, weken misschien zelfs wel maanden duren voor een auto mod klaar is, ik heb in een post hier ergens boven in de topic een project van iemand gepost die een opel manta maakt.

Blijf die volgen en als dat project niet verder gaat of niet gereleased gaat worden, nou dan heb je gewoon dikke vette pech.

Als je zo graag een opel manta wilt, neem dan 3ds max, zmodeller gmax of misschien wel sketchup.

Maar ga niet lopen zeuren van maak dit maak dat , de respect voor modders is de laatste tijd wel behoorlijk weggezakt in dit topic, toon eens wat respect voor modders want als die er niet waren hadden we nu geen mods.

@forumleboy: 1 request lijkt me toch wel genoeg :ch: als er helemaal niet op gereageerd word dan is het misschien nogal logisch dat dat request niet word gedaan.

Post een keer een goeie request, zoals donar95 deed die was nog te doen maar complete auto mods? Forget it... het neemt gewoon teveel tijd in beslag en meestal is er dan ook geen waardering voor net zoals in het picture post & commantary ik weet niet meer wie het zei volgensmij Puma, mensen willen alles INGAME INGAME INGAME! ik heb respect voor puma en voor wat hij doet, niet alles gaat ingame wees blij met wat er is...

PS: admins & mods, sorry als jullie het modator of admin gedrag vinden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Mesen jullie kunnen beter stoppen met aanvragen voor de manta van newkids, de request word (waarschijnlijk) toch niet gedaan. Veel mensen denken maak maar even een autotje zo simpel is het niet :ch: je kan niet in 1, 2 ,3 een hele opel manta maken het kan welke dagen, weken misschien zelfs wel maanden duren voor een auto mod klaar is, ik heb in een post hier ergens boven in de topic een project van iemand gepost die een opel manta maakt.

Blijf die volgen en als dat project niet verder gaat of niet gereleased gaat worden, nou dan heb je gewoon dikke vette pech.

Als je zo graag een opel manta wilt, neem dan 3ds max, zmodeller gmax of misschien wel sketchup.

Maar ga niet lopen zeuren van maak dit maak dat , de respect voor modders is de laatste tijd wel behoorlijk weggezakt in dit topic, toon eens wat respect voor modders want als die er niet waren hadden we nu geen mods.

@forumleboy: 1 request lijkt me toch wel genoeg :ch: als er helemaal niet op gereageerd word dan is het misschien nogal logisch dat dat request niet word gedaan.

Post een keer een goeie request, zoals donar95 deed die was nog te doen maar complete auto mods? Forget it... het neemt gewoon teveel tijd in beslag en meestal is er dan ook geen waardering voor net zoals in het picture post & commantary ik weet niet meer wie het zei volgensmij Puma, mensen willen alles INGAME INGAME INGAME! ik heb respect voor puma en voor wat hij doet, niet alles gaat ingame wees blij met wat er is...

PS: admins & mods, sorry als jullie het modator of admin gedrag vinden. :{

ik heb inmiddels 3 Opel Manta's gevonden voor GTA VC.

ik moetnog ff kijken hoe ze eruit zien maar weet iemand ook hoe je die moet converteren naar San Andreas???????

Als je het weet zet dan ff een reply neer of stuur een mailtje naar: thomas_weerman (at) hotmail DOT com.

Bewerkt: door Formuleboy
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb inmiddels 3 Opel Manta's gevonden voor GTA VC.

ik moetnog ff kijken hoe ze eruit zien maar weet iemand ook hoe je die moet converteren naar San Andreas???????

Als je het weet zet dan ff een reply neer of stuur een mailtje naar: thomas_weerman (at) hotmail DOT com.

Je hebt hiervoor wel de toestemming van de maker nodig. Mocht je dat hebbben wil ik het wel proberen.

Dan heb ik ook de wielen nodig. En ja, ook daar moet je waarschijnlijk toestemming voor hebben om hem in de opel manta te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb inmiddels 3 Opel Manta's gevonden voor GTA VC.

ik moetnog ff kijken hoe ze eruit zien maar weet iemand ook hoe je die moet converteren naar San Andreas???????

Als je het weet zet dan ff een reply neer of stuur een mailtje naar: thomas_weerman (at) hotmail DOT com.

Je hebt hiervoor wel de toestemming van de maker nodig. Mocht je dat hebbben wil ik het wel proberen.

Dan heb ik ook de wielen nodig. En ja, ook daar moet je waarschijnlijk toestemming voor hebben om hem in de opel manta te zetten.

ik heb toestemming voor de auto en de wielen

de auto is of Opel manta B met een Mattig Body Kit of een gewone Manta B. Is dat erg???

maar ik wil je het wheelpack wel sturen. maar dan moet je ff je e-mailadres in de reply zetten.

dit zijn 2 plaatjes maar ik weet nog niet welke manta het is die ik heb.

post-5593-129458790886.jpg post-5593-129458789338.jpg

Bewerkt: door Formuleboy
Link to comment
Delen op andere websites

E-mailadres stuur ik wel via pb.

ik zou het liefst de bovenste doen.

EDIT: Zou je even de e-mails van de makers willen laten zien. Ik wil geen gezeik straks namelijk.

Bewerkt: door gtaewald
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...