Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

E-mailadres stuur ik wel via pb.

ik zou het liefst de bovenste doen.

EDIT: Zou je even de e-mails van de makers willen laten zien. Ik wil geen gezeik straks namelijk.

het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was.

het duurt dus nog ff

ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb.

sorry voor het oponthoud!!!

Link to comment
Delen op andere websites

het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was.

het duurt dus nog ff

ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb.

sorry voor het oponthoud!!!

stuur me maar een pb zodra je een bericht binnen hebt.

@hieronder: Een pb is een persoonlijk bericht. Als je op iemands profiel zit kun je op de knop PB Sturen drukken.

Bewerkt: door gtaewald
Link to comment
Delen op andere websites

het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was.

het duurt dus nog ff

ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb.

sorry voor het oponthoud!!!

stuur me maar een pb zodra je een bericht binnen hebt.

what the fuck is een pb????

sorry ik doe nog niet zo lang aan modden dus ken de termen nog niet zo goed!!!:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand een Cruise Control Mod voor GTA San Andreas kunnen maken?

Ook vroeg ik me af of er iemand een Honda CR-Z Type-R kan maken voor GTA San Andreas. Ik zou deze auto graag willen zien rijden in mijn San Andreas :D

m1fyql0b9jb2_800.jpg

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik gebruik graag eml bij politie auto's

de standaard auto's hebben jammergenoeg geen extra lichten

op gtapolicemods.com zijn er veel politieauto's die je kan downloaden maar die zijn zo gedetailleerd dat ik het niet echt mooi vind en ik vind ook dat het niet past in gta sa

mijn vraag is dus

wil er iemand een lightbar achteraan op copcarla (als je zin hebt: ook bij copcarsf, copcarvg en fbiranch(maar hoeft niet per se)) zetten?

vb:

36-Inch-Amber-LightStick.jpg

zoiets op de achterbank van de standaard politie auto van los santos (hoeft niet gedetailleerd te zijn maar moet wel werken met eml : (2 buitenste met linkervoorlicht, 4 middelste met rechtervoorlicht of omgekeerd))

als je niet weet hoe je het moet laten werken: gevonden tutorial

hopelijk vraag ik niet te veel :$

alvast bedankt

Bewerkt: door djcas
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dachten jullie van mijn Derbi Senda Xtreme 50 SM uit 2008 als mod viir GTA San Andreas?! :D

Ik heb zelf een Derbi DRD mod in mijn spel zitten, maar een standaard Derbi Sende Xtreme lijkt me veel vetter :D

Ik zou hem graag in mijn spel terugzien omdat ik mijn echte Derbi ga verkopen en er veel plezier van heb gehad :)

Een kleine herrinering zegmaar, maargoed, ook leuk voor andere om een super brommer in hun spel te hebben :D

Hier een foto van mijnes:

3520imw.jpg

Ik weet niet of deze gemaakt zou kunnen worden, maar als iemand deze wil PROBEREN te maken, wil diegene mij dan een e-mail sturen?

Alvast van harte bedankt :)

Mvg,

Rick

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

Kan er een mod gemaakt worden voor TboGT zodat je altijd in Bahama Mama kan? Dan wel liefst een .asi, .net werkt niet bij mij..

Vind het een vet coole club en zeker als er dure wagens bij staan enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand een Cruise Control Mod voor GTA San Andreas kunnen maken?

Ook vroeg ik me af of er iemand een Honda CR-Z Type-R kan maken voor GTA San Andreas. Ik zou deze auto graag willen zien rijden in mijn San Andreas :D

m1fyql0b9jb2_800.jpg

Is er misschien nog iemand die interesse heeft in het maken van deze Honde CR-Z Type-R?

Als er iemand is, zou ik het op prijs stellen dat de uitvoering in mat komt, zoals de oppervlak van de standaard GTA SA auto's. Geen glimmend gepolijst blik :puh:

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit Forum is dood... :engel:

ONtopic:

Is er misschien een mod die ervoor zorgt dat er ook vrachtwagens met aanhangers (niet bestuurd door de speler zelf) door GTA San Andreas rijden? Dit zou me echt leuk lijken!

En anders, zou iemand zo'n mod kunnen maken (ik ben een leek in modden :puh:)?

Tabee!

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Hallo mensen van GTAGames.nl!

Ik heb een vraagje kan iemand voor mij een ANWB Volkswagen toeuran maken?

Zo eentje:

P2060163-border.jpg

Wie o Wie kan mij hiermee helpen.

Please Help mij

PS je kunt ze sturen naar >>> Door Puma: E-mailadres verwijderd en verplaatst naar het modding requests topic.<<< <br>

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...