superman Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ik weet niet of het al een keer eerder is gevraagd maar kan iemand een trainer maken zodat je oneindig veel bezine heb in die missie van zero alvast bedankt Reageren
need my speed Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Een mod dat je kan kiezen welke missie je wil doen en dat je hem nog is kan doen als je hem gehaald hebt en dat je kan kijken naar hoe je die missie hebt gedaan. Reageren
brantje Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 GTA noobmode 1.0 als een trainer dat zou mooi zijn Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ik zou heel erg graag Mercury Sable wagon zien ipv Stratum Cadillac STS ipv elegy indycar CART wagen Reynard Honda van Hornish ipv hotring racer als dat mogelijk is ben ik heel erg tevreden Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Nieuwe Kleren bijv. Een Tshirt Van Evisu Dan een Replay Broek Met pradas aan of kan dat niet <_< En een rode Lightsaber van starwars. En mischien een audi le mans inplaats van een elegy. Mischien kan iemand dit maken Kweet ik vraag veel Reageren
McShaker Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Nieuwe Kleren bijv.Een Tshirt Van Evisu Dan een Replay Broek Met pradas aan of kan dat niet <_< En een rode Lightsaber van starwars. En mischien een audi le mans inplaats van een elegy. Mischien kan iemand dit maken Kweet ik vraag veel ik zal kijken wat ik kan doen aan dat evisu t-shirt, maar, dan moet je eerst ff zeggen over welk t-shirt die heen moet /edit het evisu t-shirt is klaar Nu wachten voor je dat die in de download database word opgenomen... want ik mag hier niet spammen waar die nog meer staat Bewerkt: 22 juli 2005 door McShaker Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 kan misschien iemand de lamborghini concept s dr in zette.das een super mooi auto. Voor een plaatje lamborghiniclub.nl onderaan de lijst. Reageren
erik1979 Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 hallo allemaal, mogelijk dat dit verzoekje al eerder is gedaan, maar ik heb dit niet gevonden. Ik vind dat er binnen San Andreas een beetje weinig mogelijkheden zijn om autos te stallen. Uiteraard kun je ze in je garage zetten bij je huizen, maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die iets kan ombouwen. Bijvoorbeeld een parkergarage zo ombouwen dat deze als privé eigendom geldt en je er dus bijvoorbeeld 30 autos in kwijt kunt. Please let me know greetz erik Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 hallo allemaal,mogelijk dat dit verzoekje al eerder is gedaan, maar ik heb dit niet gevonden. Ik vind dat er binnen San Andreas een beetje weinig mogelijkheden zijn om autos te stallen. Uiteraard kun je ze in je garage zetten bij je huizen, maar ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die iets kan ombouwen. Bijvoorbeeld een parkergarage zo ombouwen dat deze als privé eigendom geldt en je er dus bijvoorbeeld 30 autos in kwijt kunt. Please let me know greetz erik Dit is wel degelijk mogelijk, helaas kan ik het niet maken. Daarvoor moet je mission scripten kennen en daar bak ik niks van . Er is trouwens al een mod uit dat ergens in een parkeergarage een stuk of 20-30 auto's staan . Reageren
linerunner Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Hey mensen, ik ben nieuw hier, en zo ook in het modden. ik vroeg me af of het mogelijk is om een containerwagen in GTA SA te zetten. je weet wel zon vrachtwagen die de laadbak met zon haakarm op en van de wagen kan zetten. als je kijkt naar de heftruck, of de dozer, die hebben werkende functies. kunnen die ook zelf gecreeerd worden? ik hoop het van wel Reageren
gamerrr Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 ik heb een idee om een hummer te maken... misschien bestaad die al maar het leek me wel cool kan iemand die misschien maken? Reageren
little_gangstar Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 ik heb een idee om een hummer te maken... misschien bestaad die al maar het leek me wel cool kan iemand die misschien maken? hij bestaat al als je de download link wil hebben moet je maar pmen is wel duits Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Ik had ergens een Volvo Dealer gezien, alleen deze was héél lelijk gemaakt.... Misschien is het een idee voor iemand om hem opnieuw te maken? Groeten: DaddyPimp Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Hejj hier iets voor de beginnende modders. Download txd workshop (3.5 is wel handig) en img tool. Dan moet je punchbag2.txd opzoeken in gta_int.img. Kopieëren en dan bij txd workshop hem openen en exporteren en dan moet je dur un fotow opplakken van iemand die je niet aardig vind (in mijn geval mun zus) dan alles weer trugplaatsen en voila! (Vergeet niet om backups te maken) Zoiets staat ook al in de download database : Jamba!Boksbal!, alleen heb je dan iets van jezelf :'D En als iemand iets wil maken voor een gas station (bevoorbeeld shell ofzow) dan zou ik het oowk leuk vinden Reageren
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik zou heel erg graagMercury Sable wagon zien ipv Stratum Cadillac STS ipv elegy indycar CART wagen Reynard Honda van Hornish ipv hotring racer als dat mogelijk is ben ik heel erg tevreden Cadillac CTS lijkt wel er goed op cadillac STS, iuk heb die in mijn gta sa (van een vertrouwbare site gedownloaden) ik weet niet of dat ook mogelijk is models van sketchup zonder problemen in gta sa laten rijden? PM me anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.