Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

  • 2 weken later...
Op de ps2 zeurde immers iedereen erover dat je niet met die grote heli auto's kon optillen waarom maakt niemand daar even een mod van :-) is wel handig

idd ik zou die skycrane ook wel eens willen zien. is lekker handig met de export, ff een autotje van de snelweg pakken en op het schip plaatsen. hoewel het misschien al helpt als iemand zorgt dat je de sm van SA kan editten, dan doe ik het zelf wel, als het kan.

Link to comment
Delen op andere websites

ps2 kan je niet modden...

niemand heeft het over ps2 wel ?

of bedoel je mijn reply van

op ps2 zeurde iedereen immers iedereen dat je geen auto's kon tillen maar nu met de PC kun je dat wel <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm..

Voor GTA San Andreas op de PC.

Ik heb graag dat je een knop in moet drukken en dan als 2 de persoon bent.(Instapt bij een auto).

Kan iemand dat doen?

Dat is handig bij Sa met die cheat eerst: NINJATOWN en dan ANLYHOMIESALLOWED.

Allemaal Homies met motoren dan als 2de persoon instappen.:)

Kan iemand dat doen Please :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wat ik graag zou willen zien, is de lightsaber van de star wars episodes :D , t beste te vervange met de katana denk ik...

wel voor gta sa natuurlijk ;)

kweeniet of hij al bestaat, maar kzou em graag wille zien :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te denken; als de gegevens om je vriendinnetjes te 'bangen' op de CD staat, staat er dan niet misschien ook info op de disc om je tripjes met hoeren interactueel te maken?

(plz wordt niet boos als t al eerder gepost is, ik heb niet alles doorgelezen nog...)

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik graag zou willen zien, is de lightsaber van de star wars episodes :D , t beste te vervange met de katana denk ik...

wel voor gta sa natuurlijk ;)

kweeniet of hij al bestaat, maar kzou em graag wille zien :D

Leuk idee, ik zal proberen een model in 3ds max 7 te maken, die er op lijkt, welke kleur het liefst?

Link to comment
Delen op andere websites

mis kan iemand proberen een balla ( of een andere gang member behalve groov street natuurlijk) als schiet schijf te maken voor de schiet school lijkt me wel leuk in plaats van die er nu hangen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik graag zou willen zien, is de lightsaber van de star wars episodes :D , t beste te vervange met de katana denk ik...

wel voor gta sa natuurlijk  ;)

kweeniet of hij al bestaat, maar kzou em graag wille zien :D

Leuk idee, ik zal proberen een model in 3ds max 7 te maken, die er op lijkt, welke kleur het liefst?

he is wel coowl idee wilt u er voor mij een blauwe maken als het lukt ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zou er tevens een gravedigger (monstertruck) voor mij willen maken ???? moet egt stoer zijn 

Nou dat gebeurt niet zo makkelijk, daar moe je een zeer ervaren modder voor zijn

Maar nu mijn idee: The Future of Vice, men eigen project ik begin klein, en als t goed gaat, wil ik er een groot rpoject van maken, en een proberen een forum gedeelte er voor te krijgen

In de Futere Vice, worden er modellen uirt de toekomst in gezet, nieuwe stunts met Unique Jumps, nieuwe koophuizen, zat al te denk aan laser sabers zoals in star wars

Kortom als het goed lukt heb je een Vice City die zig in de

toekomst afspeelt

Heb je zin om mee te doen, kan je modellen, mappen of texturen, meld je dan HIER aan

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik graag zou willen zien, is de lightsaber van de star wars episodes :D , t beste te vervange met de katana denk ik...

wel voor gta sa natuurlijk  ;)

kweeniet of hij al bestaat, maar kzou em graag wille zien :D

Leuk idee, ik zal proberen een model in 3ds max 7 te maken, die er op lijkt, welke kleur het liefst?

de kleur? kweenie, Rood lijkt me mooi, maar blauw geel en groen ook :puh: doe ze allemaal maar, alst makelijk te doen is natuurlijk (lijk me iet) en als je er maar 1 doet dan de rooie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...