gangster28 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik heb het geprobeerd maar ik kon hem niet in sa vinden mischien lukt het iemand anders. hoe bedoel je "ik kom hem niet vinde"? nou het zit zo op de plaatsen van de walkthrough was hij niet te vinden dus kon ik hem ook niet testen. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Heeft iemand leuke ideeen voor textures van gebouwen??? Reageren
RedNeck Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 kan iemand miss een rode hoody maken met van die touwtjes en zon buikzakje Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Wilt iemand voor mij een weg maken op het stunteiland, van FofV, want ik zefl kan dat niet ( ben beginnende modeller met 3ds ), want dan is die af, en hoef bradley, na zijn vakantie het niet meer te doen. Kan de weg een egte GTA weg texture bevatten? Zo moeten de weg komen te liggen: Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je kan ook zo'n mod maken dat veel gebouwen onder de graffitie fangen. Reageren
Johan O. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 kan iemand iets maken waardoor treinen ook op andere sporen kunnen rijden dat ze normaal rijden, bijv. dat je een wissel kan nemen ofzo. B.V.D. Johan Reageren
sniffel Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 wie weet waar ik deze autos kan vinden voor gta vice city dus de nederlandse politie auto brand weer en M.E. wagen of als iemand deze wagens kan maken. dat zou ook heel leuk zijn afz sniffel Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Hey, Er rijden van van die Burrito Busjes rond in SA en VC, met van die dikke spoilers erop, misschien is het een idee voor iemand om er een A-Team busje van te maken? En dan bijv. in 1 Pack stoppen met de B.A. Skin van Se7en (als hij akkoord zou gaan) ------------- DaddyPimp Bewerkt: 14 augustus 2005 door DaddyPimp Reageren
Gino Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik kan denk ik wel de auto texture verandern Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 hallo ik heb een luek idee voor een missie in gta vc. dan staat er een limosiene bij de maliboe club en dan moet je mensjes ophaalen bij al die grote hotels die daar staan en dat dan op thijt. dus ijgelijk net als met de ambulanse maar dan met een limosiene en naar de maliboe club. aleen ik kan sels geen missies maken dus miskien wil iemant dit doe?? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Is het mogelijk om in GTA SA net zoals bij Vice City een mod te maken, waarmee je een missie kan kiezen die je wil doen? Dat zou handig zijn om vertalingen en zo te testen. Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dat zit toch in die ene all in one mod van spaceestein. Reageren
Murder87 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 wat ook een leuke mod zou zijn is een pretpark maken voor san andreas maar wel zo gemaakt dat je echt in een atractie kunt lijkt me best leuk dus.. Maar veel te moeilijk om te maken denk ik Laturzz Murder Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 en wat vinden julie van mijn idee dan?? ( hallo ik heb een luek idee voor een missie in gta vc. dan staat er een limosiene bij de maliboe club en dan moet je mensjes ophaalen bij al die grote hotels die daar staan en dat dan op thijt. dus ijgelijk net als met de ambulanse maar dan met een limosiene en naar de maliboe club. aleen ik kan sels geen missies maken dus miskien wil iemant dit doe??) Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) mmmm..kunnen jullie een mod maken met een paar voertuigen erin? De voertuigen -Chevrolet Suburban -John Deere Trekker(maakt niet uit welke) -Arctic Cat Quad -Tuintrekkertje John Deere -Gazelle fiets Als het kan voor San Andreas of GTA ||| Bvd Edit: Heeft iemand leuke ideeen voor textures van gebouwen??? Een John Deere fabriek zou cool zijn..of een groot gebouw van de KPN Eeh sorry dat ik het vraag maar word hier wel naar gekeken ? (gewoon een vraag hoor..vraag ik omdat ik die voertuigen heeeeel graag in San Andreas wil hebben ) Bewerkt: 20 september 2005 door Bassie_94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.