Fireman Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Blubbed Ik neem voortaan een paar kleine IPL's requests aan met: Wapen spawn(s) Car spawn Geluid (bv hip-hop muziek in grove street) Aantal makkelijke objecten (zoals arcade machine in cj's huis of Vending machines en nog een aantal kleine dingen) Marker (markers die je naar een ander interior teleporteren). Dus als iemand een van deze dingen wil hebben gemaakt dan moet je ze hier zetten (niet te grote requests). Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Mij lijkt Grove Street wel een goede plek om LowRider Contests te houden, Misschien een ideetje voor iemand? Reageren
Fireman Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Mij lijkt Grove Street wel een goede plek om LowRider Contests te houden,Misschien een ideetje voor iemand? Ik kan wel muziek en lowriders daar spawnen. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik heb een ideetje is het mogelijk om bijvoorbeld de bullet te verplaatsen met een hydra zodat de bullet kan vliegen en de eigenschappen heeft van een hydra? Mischien kan iemand dit maken? Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Kan iemand een camera-zicht maken dat je in de auto zit en kan door de ruit kan kijken en het stuur zien (voor SA ) Als iemand dit maakt zou ik dat geweldig vinden Reageren
meetlat Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Hey kan er hier iemand voor mij de Escalade monstertruck maken aub ik ben nog op zoek naar dat blu prints gedoe als ik ze heb geef ik ze meteen aan de gene die hem wilt maken. Bewerkt: 9 oktober 2005 door meetlat Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Hey kan er hier iemand voor mij de Escalade monstertruck maken aub ik ben nog op zoek naar dat blu prints gedoe als ik ze heb geef ik ze meteen aan de gene die hem wilt maken. Ik wil het wel proberen, een Escalade truck maken :'D . @Gtafan1221 Volgens mij is er al zo iets.. Edit: Ik maak er Chevrolet van . Edit 2: Het wil niet echt lukken.. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) kan er iemand bij sunshine auto's 2-3 verdiepen bijbouwen ??? en die ook texturen ? thx maak aub een leuk logo : D&W Tuning de bestands namen zijn : voor het gebouw: hav_car_show_out2.dff hav_car_show_out.dff hav_car_show_int.dff textures: air_carshow.txd lh_garagebits.txd lhrooft.txd hai_carshowint.txd lhbillbrd.txd wglass.txd btw: ik heb het vorig logo bijgevoegd kan je dan ook een read me toevoegen ? [EDIT]en ook de col maken enz. [/EDIT] edit2: this vice city btw bedankt op voorhand -DaBeast Bewerkt: 29 oktober 2005 door dabeast Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 bump* is ie m hier wel aan bezig ? ik zou u zeer dankbaar zijn wie dit deet ^^ Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) kan iemand een mod maken dat je met de tram mee kan ps als iemand die showroom mod maakt en hij is af wild ie het effe laten weten in mijn PM Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 *bump* someone Als je niks nuttigs te posten hebt, post dan niet! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik denk dat ik wel 2 verdiepingen kan bijbouwen. Ik heb het de laatste tijd alleen een beetje druk, binnen een maandje is het af. Greets Twenty Reageren
Velaro Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 @Fireman : Wil je voor mij in Grove Street wat lowriders en muziek spawnen ? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Dit is niet echt een request maar is er ergens een tut om een auto te moddelen. Daar wil ik aan beginnen maar kon niks vinden. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.