Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Verzoekjes he.. :o Teveel.. :puh:

Eerst ff een vraagjes is alles in GTA VC te modden tot aan de bomen enzo..? :puh:

Mocht dat het geval zijn dan heb ik wel ene leuk en moeilijk uit te voeren idee.. zie het als een uitdaging.. ;)

GTA Amsterdam.. heet dit idee..

GTA Amsterdam speelt zich gewoon in deze tijd af..

Denk maar aan een Peugot 206 en andere bekende auto's van deze tijd..

Busjes van de TPG post...

Nou het vliegveld ombouwen tot schiphol..

Uhm Amsterdammertjes bij huisjes enzo.. (weet je wel die plaatjes met 3 kruisjes erop)

Niet perse alle huizen hoeven eruit te zien als het orgineel duz je hoeft nie met een heli boven Amsterdam foto's te gaan maken.. ;)

Maare gewoon typisch Amsterdamse dingen Junks, Hoeren, Zwervers (nee die zijn niet het zelfde als Junks.. ;) )

Mij benieuwe wie dit wil gaan proberen en dan tot een succes weet te maken.. :rolleyes:

Zoals ik al zei het is een uitdaging maare als het lukt word je daar alleen maar beter van.. ;) :rolleyes:

mZzL Yohan.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Verzoekjes he.. ohmy.gif Teveel.. tongue.gif

Eerst ff een vraagjes is alles in GTA VC te modden tot aan de bomen enzo..? tongue.gif

Mocht dat het geval zijn dan heb ik wel ene leuk en moeilijk uit te voeren idee.. zie het als een uitdaging.. wink.gif

GTA Amsterdam.. heet dit idee..

GTA Amsterdam speelt zich gewoon in deze tijd af..

Denk maar aan een Peugot 206 en andere bekende auto's van deze tijd..

Busjes van de TPG post...

Nou het vliegveld ombouwen tot schiphol..

Uhm Amsterdammertjes bij huisjes enzo.. (weet je wel die plaatjes met 3 kruisjes erop)

Niet perse alle huizen hoeven eruit te zien als het orgineel duz je hoeft nie met een heli boven Amsterdam foto's te gaan maken.. wink.gif

Maare gewoon typisch Amsterdamse dingen Junks, Hoeren, Zwervers (nee die zijn niet het zelfde als Junks.. wink.gif )

Mij benieuwe wie dit wil gaan proberen en dan tot een succes weet te maken.. rolleyes.gif

Zoals ik al zei het is een uitdaging maare als het lukt word je daar alleen maar beter van.. wink.gif rolleyes.gif

mZzL Yohan.. cool.gif

Mij lijkt dit ook wel leuk voor GTA real life..dus daar kan je het misschien eens met liltuneroverhebben...dan kan je zelf ook nog meehelpen als zij zin hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt dit ook wel leuk voor GTA real life..dus daar kan je het misschien eens met liltuneroverhebben...dan kan je zelf ook nog meehelpen als zij zin hebt

Lijkt me een goed idee.. :)

Maare ik zal wel willen helpen alleen kan ik niks op het gebied van modden enzo.. :( Zal het wel willen leren.. :lol: Maare jah dat leer je nie zo.. :(

Anyways ik kan mss wel wat pielen met APS en dan alvast een beetje een poster in elkaar flansen.. B)

Nou bij deze...

Liltuner interrested..? :puh:

Lemme know.. B) Als je dit leest reageer dan ffies.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

jaah srry ik had het niet te vroeg moeten zeggen maar ik hoop dat het iets wordt

Ik ook alleen kan ik niks qua modden.. :(

Duz is er een mod squad die deze zware taak op zich wil nemen..? En daarmee GTA Amsterdam© tot een succes kan maken..? :) (Hope so..)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...