djice Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) kan iemand voor mij hier een garage maken waar er een stuk of 100 auto's in kunnen ? ik bedoel een garage zoals zo 1 aan een safehouse maar dan grote en ondergronds hier zou ik willen dat het komt Bewerkt: 14 januari 2008 door djice Reageren
janyboy Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb altijd al dit idee in mijn hoofd. misschien een idee voor GTA IV idee als volgt: als je een taxi ziet en je in een straal van zoveel meter op een knop drukt B.V [G], dan stap je achterin bij de chaufeur. dan open hij de map en met je rode "roos" (die altijd hulp bied op de map) ergen op de map klikt en de chaufeur rijdt je erheen. de vraag kan dit? en alos het kan wil die het samen met mij maken? (ik ben nog maar net nieuw in de SCM-mod, maar deze mod lijkt me erg cool) Bij Voorbaad Dank, Janyboy Reageren
Tjerk Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik denk wel dat ''het'' kan, maar dat ''het'' wel onzettend hard-code is. maar als er een manier was, help ik graag mee. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 @tjerk nee hoor bij veel mods (TC Enz Enz) is het zo gescript dus het kan wel @de vraag er zijn verschillends tuts op GTAF over SCM modding (gemaakt door PatrickW(en zijn ban knuppel ) en Dutchy3010 (zie MTL voor meer info). Als je er echt niet uitkomt kunne zij je misschien helpen. Ik hoop dat je hierwat aan hebt Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 ik zou graag een THUNDERBIRD 1 voor GTA SA willen hebben in plaats van de HYDRA t1_800.zip Reageren
Dexxaz Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Heey, Zoals sommige misschien al hadden gezien/gelezen bij mijn vorige post (indien nog niet Klik Dan Hier) had ik gevraagt of iemand voor mij de BMW X5 (Hier Te Vinde) kon overzetten in Utility, met een trekhaak. De gene die dit voor mij wou doen heeft helaas niets meer van zich laten horen. Mijn vraag was nu of iemand dit alsnog voor mij zou kunnen doen. Ik had al een email gestuurd naar de persoon die de auto had ontworpen en deze auto mog een klein beetje veranderd worden. Ik hoop niet dat het te veel moeite is, want ik zou dit graag willen. Greetz en alvast bedenkt, 'Dexx PS: Sorry als ik dit bericht niet hier mag plaatsen en/of dit een beetje dubbel op is vanwege mijn vorige post. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo, ik zou graag een PED overzetten van GTA3 naar GTASA. Maar ik heb gehoord dat dit nog moeilijker is dan het converten van voertuigen, dus aangezien ik hier niet bepaald in uitblink, vraag ik liever wat hulp. Wat ik dus wil doen is deze ped uit gta3 in gta sa zetten. De taxichauffeur Maar ja, aangezien je niet direct de bestanden vanuit GTA3 naar GTASA kunt kopieeren (wel geprobeerd, crasht hij niet, maar dan zien ze er heel vreemd uit) zou je het eerst moeten converten. En daartoe ben ik, vrees ik, zelf niet in staat. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar helaas niets voor mij. Of iemand dat dus aub zou willen doen. Hierin zitten de mappen 'New' en 'Old'. In 'New' zitten de originele bestanden van de taxichauffeur uit gta3. In 'Old' zitten de bestanden die moeten worden vervangen (dus de ped die weg moet). Aub, zou iemand dit kunnen doen? Op zich heeft het geen haast hoor, een paar dagen is goed. Als ik het maar ergens deze week heb, ergens in het weekend heb ik het nodig. Alvast bedankt in ieder geval, en mocht je eraan beginnen, veel succes (en nog meer dank) Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Rotterdam Reageren
Black Force Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Het is misschien niet leuk om te horen, maar ik denk de modders die dit kunnen, en dat zijn er heel weinig, geen zin hebben om zoiets moeilijks te fixen terwijl ze er zelf niks aan hebben. Dus verwacht niet dat er zoieso iemand je aanvraag accepteert, ookal zou dat nutuurlijk wel kunnen. Greetz, Black Force Reageren
Jopper47 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hey $Neosyp$ Misschien is het een goed idee om het te vragen in het ''modding request'' topic te vragen of iemand het wil doen voor je. Van Johannes47 Reageren
FerryN Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hey, ik ben ongeveer een jaar geleden lid geworden van dit forum maar ik ben m'n gebruikersnaam en wachtwoord vergeten, dus heb ik maar een nieuwe gemaakt. In ieder geval, ik heb een request dat wel behoorlijk simpel te doen is, lijkt mij. Ik zou graag een mod willen waarmee je, door op een bepaalde toets te drukken, de lichten van een auto aan en uit kan doen. Voor GTA San Andreas. Lijkt me echt vet als iemand dat voor mij zou kunnen maken, alvast bedankt! Als iemand het heeft gemaakt wil diegene mij dan a.u.b. een PB sturen zodat ik het zie? Bedankt hé! Ja, deze bestaat maar ik kan hem wel sturen maar hij hoort bij een andere mod. Deze is makkelijk te vinden door op een gta modding site bij de auto's te kijken en op zoek te gaan naar een lincoln navigator. Daar zit een bestand genaamd D3D9.dll bestand, deze is NIET te gebruiken in sa-mp want dan loopt samp vast. maar deze mod zorgt ook ervoor als je nitro toets drukt dat nitro aangaat, maar als je die weer loslaat gaat de nitro uit. zoals in NFS U enzo. Greetz Ferryn Reageren
sv007 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 kan er niemand eens een mode maken waarmee je vrachtwagens kunt tunen en opzetten,ik zou graag een opgezette en speciale vrachtwagen hebben. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Zijn er ergens Aerox scooters te downloaden voor GTA SA?? Of maakt iemand hier er eentje?? Bij voorbaat dank Reageren
m.o.d Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 kan er niemand eens een mode maken waarmee je vrachtwagens kunt tunen en opzetten,ik zou graag een opgezette en speciale vrachtwagen hebben. hoe bedoel je opzetten? Reageren
js007 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 kan er niemand eens een mode maken waarmee je vrachtwagens kunt tunen en opzetten,ik zou graag een opgezette en speciale vrachtwagen hebben. hoe bedoel je opzetten? tunen bedoelt hij ( opzetten = tunen ) het is zeker een foutje Reageren
Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hallo, Ik heb een skatepark gemaakt met google sketch up en ik heb de vakken wit gemaakt en getextuurd, dus ik zou aan iemand willen vragen of iemand hem ingame wil zetten. Ik kan het niet want: ten eerste mijn gta accepteert geen mods, ten tweede krijg ik de G-max niet geinstraleerd en tot slot ik krijg mijn patch niet geinstraleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.