GTA freakje Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik zou graag willen dat iemand de wielen van elk vliegtuig uit GTA SA veranderd in de wielen van een kart. Dan is de landing wat meer realistisch en dan draaien ze ook. Alvast bedankt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik had ff een request: Kan iemand de gouden ketting van OG Loc modden zodat CJ hem kan dragen? Reageren
King of San Andreas Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik zoek een mod om Missies voor GTA III te kunnen maken. Ook zoek ik een mod waardoor ik meerdere peds heb in GTA III. Zoals de peds uit VC en SA. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod om Missies voor GTA III te kunnen maken. Ook zoek ik een mod waardoor ik meerdere peds heb in GTA III. Zoals de peds uit VC en SA. Missies zijn te maken met Sannybuilder. Helaas is de limiet van het aantal verschillende soorten peds in GTA III niet aan te passen en zul je het met het standaart aantal moeten doen Greetz Bewerkt: 16 maart 2008 door Galiorix Reageren
brian1 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik heb een vraag niet dat het makkelijk is maar willen jullie proberen een mod te maken waar je alle bomen en huis kapot kunt rijden/schieten hup hup hup super mod makers! :tu: ps:het hoeft niet maar probeer het pleas wel Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 niet mijn stijl want ik texture en verander teksten, maar alle huizen? Reageren
Thompie14 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) heej mensen ik zou graag een sprint scooter voor gta SA willen ik heb het model al in sketchup maar kan het zelf niet modden naar SA zou iemand dat willen doen hier alvast een paar plaatjes (hij is alleen nog nie af) Bewerkt: 24 maart 2008 door Thompie14 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Geen van de requests hier worden gedaan volgens mij maar ik vraag het toch maar even: Kan iemand het politie pak van CJ veranderen in het politie pak van Tenpenny? De badge ziet er anders uit, en het logo op de mouw ook. En Tenpenny's pak heeft wat meer details. Ik hoop dat iemand dit kan doen Reageren
owner001 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 wie wil me helpen en de volgende mods voor me maken voor gta sa... een bomberjack voor CJ een polo shirt van nickelson voor CJ een zwarte nike trainings broek voor CJ en wie kan de grove street gang veranderen?? se moeten allemaal witte nike airmax dragen, 2 een bomberjack, de rest verschillende shirts van nickelson, pitbull of 100% hardcore, en 1 een witte legerbroek en de rest een spijkerbroek ( geen wijde maar gewone) en souden de gang members ook blank kunnen?? en haren maakt niet soveel uit liefst kaal of kort als maar beetje bij gabber past als iemand dit voor me kan doen of 1 van dese dingen sou ik je heek dankbaar sijn als se al bestaan wil je dan please een link naar de site sturen?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik denk neit dat iemand deze mod wil gaan maken omdat het té veel werk is. Ik raad je aan om op internet naar verschillende mods te zoeken en deze dan te instaleren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Deze request is veel en veel te moeilijk Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Net wat ..::GhostRider::.. zegt 't is té veel werk om een eigen mod te maken. Ik raad je ook aan om op het internet te zoeken. Ik heb een paar site's op een rijtje gezet. Op deze site's kun je mod's installeren/Downloaden. GTAGarage GTA Junkies GTA Place GTA Inside En je moet dan natuurlijk ook nog de Tutorial hebben, tenzij je dit al weet Maar voor de zekerheid heb ik er nog één voor je klaar staan. Hier de Tutorial van Flying Dutchman Voordat je aan de gang kunt gaan met het installeren moet je eerst Winrar en de IMG tool 2.0 hebben Die heb ik ook voor je Hier kun je WinRar Legaal en gratis downloaden Hier kun je de IMG TOOL 2.0 Downloaden Veel Succes verder !! Swiggers Bewerkt: 6 april 2008 door swiggers Reageren
GTA freakje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Misschien dat dit wel leuk is. Ik zou het grappig vinden als iemand de granaat een zo groot gebied kan geven dat hij de hele stad opblaast. Hij moet wel laag blijven dat je ze vanaf een gebouw kunt gooien (je moet hem niet zo hoog maken dat je de granaat niet meer van een gebouw af kan gooien want anders kom je er niet zonder te sterven vanaf XD). Een soort atoombom dus. Degene die dit wil doen, Heel erg bedankt! GTA freakje Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Hallo, Ik zou graag een wagen in SA gezet zien. Ik heb hier wat zelfgemaakte foto's van de wagen van mijn opa, maar helaas weet ik het preciese model niet. Ik weet enkel dat het een Toyota is, een corolla of een carina, en een xli 1.6. Helaas lijken de modellen nogal erg op elkaar, dus kan ik niet goed zien welke het nou is. Ik zal het nog wel eens navragen. Afijn, aangezien ze nogal op elkaar lijken, maakt het ook niet zoveel uit welke nou precies ingame wordt gezet. Maar de wagen die er het meeste op lijkt is deze wagen (helemaal onderaan de pagina). Hij mist enkele dingen die die andere wel heeft, zoals de spoiler, mar die kun je goed op mijn foto's zien en dus makkelijk toevoegen. De foto's vind je hier: http://rapidshare.com/files/105574589/Toyota.rar.html Ik zou dus graag zien dat iemand hem mod, want alhoewel ik het niet zxo op Toyota's heb, vind ik dit wel een erg mooie wagen. Ik heb er toch maar eventjes een apart topic voor aangemaakt, aangezien ik denk dat het aanvraag topic in het SA subforum niet op de juiste plek staat. Het zou naar mijn mening gewoon hier moeten staan, hier komen immers veel meer mensen die bereid zijn zoiets echt te maken. Als ik dat topic bekijk, zie ik dat nog geen 5% ook daadwerkelijk wordt gemaakt. Vandaar. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Als ik het goed begrijp, wil je dat iemand die auto download, vervolgens aanpast, en vervolgens aan jou geeft? Dit is bij wet verboden, tenzij je toestemming hebt van de maker van die mod. Overigens hoort dit in het Modding request topic, dus samengevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.