Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Ik wil graag een mod dat GTA:SA Top Down is. AUB geen .scm maar een CLEO of iets anders zolang ik maar geen new game hoef te beginnen

Ik weet wel een .scm mod maar geen CLEO3 mod.

kan je die Code van het beeld niet gewoon in een .cs maken?

dat ik da zelf doe?

Dan heb je toestemming van de maker van de mod nodig. Zelfs al zet je het niet op het internet.

oh jammer dan zal ik maar moeten wahten tot die mod in CLEO word gemaakt.

Of ik vraag een scripter BC7 bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een mod dat GTA:SA Top Down is. AUB geen .scm maar een CLEO of iets anders zolang ik maar geen new game hoef te beginnen

Ik weet wel een .scm mod maar geen CLEO3 mod.

kan je die Code van het beeld niet gewoon in een .cs maken?

dat ik da zelf doe?

Dan heb je toestemming van de maker van de mod nodig. Zelfs al zet je het niet op het internet.

oh jammer dan zal ik maar moeten wahten tot die mod in CLEO word gemaakt.

Of ik vraag een scripter BC7 bijvoorbeeld

ja hoor, dan moet ik het maar weer maken, :puh::D

ik zal wel even wat in elkaar zetten.

(word niet eerder dan vanavond of morgen)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een mod dat GTA:SA Top Down is. AUB geen .scm maar een CLEO of iets anders zolang ik maar geen new game hoef te beginnen

Ik weet wel een .scm mod maar geen CLEO3 mod.

kan je die Code van het beeld niet gewoon in een .cs maken?

dat ik da zelf doe?

Dan heb je toestemming van de maker van de mod nodig. Zelfs al zet je het niet op het internet.

oh jammer dan zal ik maar moeten wahten tot die mod in CLEO word gemaakt.

Of ik vraag een scripter BC7 bijvoorbeeld

ja hoor, dan moet ik het maar weer maken, :puh::D

ik zal wel even wat in elkaar zetten.

(word niet eerder dan vanavond of morgen)[/font]

is goed hoor en heel erg bedankt. als ik beter was in scripte had ik het geprobeerd maarja ik ben een Script noobie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Kijk, het duidelijke probleem aan dit topic is dat de requesters de lat te hoog leggen. Dat is de reden waarom er bijna nooit op een request word beantwoord. Bij auto's is dit heel erg sterk (geen enkele auto request is ingevult). Jullie moeten denken aan de tijd die mensen er in stoppen, van zelf sprekend komen request auto's pas op de laatste plaats.

Denk een beetje na wat je request dus, en request geen dingen als auto's, want die worden toch niet gemaakt..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze request is simpel om te maken en zal nog geen eens 2 minuten in beslag nemen mits je weet hoe het werkt. Ik zou namenlijk graag willen dat het jetpack uit SA een flink stuk sneller gaat. (ongeveer Hydra speed) Het enigste wat je moet doen is een line veranderen in een .DAT bestand. Maar ik vergeet steeds welk .dat bestand en ik weet ook niet waar A, B, C etc voor staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 dingen:

  1. SA Top Down View die al gemaakt zou worden maar nog steeds niet is gedaan :duh:.
  2. Een stukje Nieuw land in SA, Met een heel Ruig Zand gedeelte waar ik lekker Off-Road kan Crossen. En zo wil ik dus van elk soort landschap iets op een stuk land dat bij SA Vast zit aan de echte map

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog een toffe mod de zou kunnen gemaakt worden de gans vervangen door bikers bv outlaws bleu angels en da hells angels als gangs of andere groepen en da ze dan ook me choppers rijden mor niet allemaal op nen free way mor da er toch wat variatie in zit kwil grust het zelf doen (lieveer mee helpen) mor dan zulde mij da toch is moeten leren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zou iemand een aprillia sr scooter voor mij maken of vinden ik zoek al dagen naar die scooter? het liefst wel best snel en dat hij als faggio of pizzaboy gemod moet worden. :tu:

alvast bedankt

Bewerkt: door gtaonline
Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een handling voor de faggio en pizzaboy (moped) of wil iemand die voor maken het liefst dat hij tussen de 145 en 170 kan??? :tu: alvast bedabkt

Welke GTA? Dat is wel belangrijk :puh: Helaas Mod ik geen Scooters, Dus ik kan je neit verder helpen. Maar er was wel een advies van IKT :? Die zei dat je gewoon zelf moest kl*ten met je Handling, Dan komen er de beste uit zei hij

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een handling voor de faggio en pizzaboy (moped) of wil iemand die voor maken het liefst dat hij tussen de 145 en 170 kan??? :tu: alvast bedabkt

Welke GTA? Dat is wel belangrijk :puh: Helaas Mod ik geen Scooters, Dus ik kan je neit verder helpen. Maar er was wel een advies van IKT :? Die zei dat je gewoon zelf moest kl*ten met je Handling, Dan komen er de beste uit zei hij

gta sanandreasv2 maar downgegrade naar v1

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een handling voor de faggio en pizzaboy (moped) of wil iemand die voor maken het liefst dat hij tussen de 145 en 170 kan??? :tu: alvast bedabkt

Welke GTA? Dat is wel belangrijk :puh: Helaas Mod ik geen Scooters, Dus ik kan je neit verder helpen. Maar er was wel een advies van IKT :? Die zei dat je gewoon zelf moest kl*ten met je Handling, Dan komen er de beste uit zei hij

gta sanandreasv2 maar downgegrade naar v1

Hoe snel moet ie accelereren?

Ik kan hem autowheelys laten maken, maar dan trekt ie enorm snel op.

Ik zal kijken of ik meerdere versie doe, ik begin er straks aan als ik het niet vergeet.

Ben het niet vergeten, hier zijn 2 versies.

MOPED         150.0     119.6   5.0    0.0 0.05 -0.1  103 1.8 0.9  0.48 	3 400.0 75.0 5.0  R P 	14.0  0.50 0 35.0  	1.0  0.15  0.0   0.12 -0.17 0.5  0.0		0.0  0.11 10000 	1000000		0			1  1	5

Dit is de autowheely handling

MOPED         350.0     119.6   5.0    0.0 0.05 -0.1  103 1.8 0.9  0.48 	3 400.0 75.0 5.0  R P 	14.0  0.50 0 35.0  	1.0  0.15  0.0   0.12 -0.17 0.5  0.0		0.0  0.11 10000 	1000000		0			1  1	5

Deze doet geen autowheely.

Ze rijden trouwens top 176 km/h, en gestroomlijnd 187 km/h.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

thx ik heb nog een vraag is die nonder auto wheelies wat is daar van de stop speed maar toch bedankt echt waar ik vraag het alleen om dat ik het dan niet hoef uit te testen. net dat ik ondankbaar ben ofzo maar echt bedankt_O_ :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het overgeschreven want als ik het kopieerde dan was het letter groote tegroot daarom heb ik hem overgescreven maar hij veranderd niet alleen word hij veel hoger. kan je een uitleg geven alvast bedankt :tu::tu:

post-80543-1223022492_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo mod meneer ik wou wat vragen hoe moet ik modificeren ik heb gta sanandreas voor de playstation 2 en ik wou graag ook me spel mooier maken met mijn wensen als je dat wilt uitlegen (maar niet te moeilijke uitleggen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...