Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Hallo Mensen

Ik zal mezelf even vlug en kort uitleggen .. ik speel veel GTA San Andreas en mod het hier en daar al wat met politie auto's en een ambulance die wel mooi is maar ik voor mezelf zoiets heb tja.. kan beter ik snap ook niet dat er zo weinig is vast omdat mensen zich er niet voor interesseren of ik gewoon niet goed ben in zoeken maar hier een lijstje met wat ik graag zou willen zien (foto's bijgeleverd)

PS : een paar fotos zijn van onze eigen website dus zit kopie right om mocht iemand ze willen gebruiken voor het moddelen stuur me dan even een PM dan kan ik der rekening mee houden! en ofcours je de foto's toesturen (alles van 112 delfzijl daarbuiten wat niet van ons is mag je gebruiken ofcours en om te bewijzen dat ik een medewerker van 112delfzijl ben (Medewerker : Ronnie Groenhagen) staat wel op de website :puh:

alvast bedankt voor de hulp en hoop echt dat iemand of meerde mensen hier de moeite voor wil nemen denk dat ik niet aleen voor mezelf praat maar ook voor veel meer mensen!

Nederlandse Brandweer + een leuke NL sirene van Brandweer (onder firetruck)

112 Delfzijl -> Brandweer 641

Nederlandse Ambulance + een Leuke NL sirene van Ambulance (onder ambulan)

112 Delfzijl -> Ambulance 01-171

Nederlandse Politie Busje + een Leuke Sirene Van Politie (onder copcarvg)

Politie Busje

Nederlandse Politie Motor + een leuke NL Sirene Van Politie motor als die ergens te verkijgen is (onder copbike)

Politie Motor

Nederlandse Politie Motoragent (uniform)

Uniform Moteragent (wij hebben in ons archief van 112delfzijl nog wel een betere maar die moet ik dan even opvragen bij de hoofd redactie)

Als ik zo zie wat er allemaal gemodelt en gedaan wordt denk ik dat dit niet zon probleem moet wezen maar ik hoor het wel :cya:

Bewerkt: door Sa_bullldog
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en ik weet eigenlijk niet of ik dit onderwerp in de goede catogorie heb gezet?

Maar ik wilde vragen:

Kan iemand Little Haiti platgooien en een uitbreiding van de Downtown op dat stukje land maken in typische New York stijl, en de originele Downtown ook in die stijl maken???

Een paar voorbeelden:

http://www.scintilla.utwente.nl/~hansr/VS/...straatbeeld.jpg

http://www.flynewyork.nl/public/img/accom/stadsbeeld.jpg

http://travel.nationalgeographic.com/stati...ork-treated.jpg

http://vandijkjes.punt.nl/upload/new-york9.jpg

http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/i/uk/t...21496bacb91.jpg

Alvast bedankt,

Daan

Bewerkt: door Daan013
Link to comment
Delen op andere websites

deey zou iemand voor mij de ambulance voor vice city kunnen modden naar het nederlandse ambulance???

want ik zelf kan wal wat textuurs aanpassen maar ik kan nergens vinden in deze txd waar ik de kleur moet veranderen

dus mijn vraag komt er op neer of iemand voor mij mijn vice city ambulance kan omtoveren in een nederlandse ambulance voor vc!

dit is de ambulan.txd

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik speel op een GTA RPG en ben daar politie agent.. Ik had heel graag een Politie auto uit mijn land gehad maar kan maar niemand vinden die die kan maken... Het model is een OPel vectra

Hier een clip van de auto's Als je op pauze duwt zie je de kentekens etc... Het is een simpele wagen Met Politie/Police op in het wit en daar onder een paar woorden met het numer vand e wagen van boven witte zwaailichten met blauwe opd e zijkant maar als ze uitstaan zie je alleen maar wit

Dit is de politie wagen OPel Vectra

Bewerkt: door Micket73
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een mod die de politie auto in vice city vervangt door een nederlandse politie auto

dit heb ik in een nader topic geplaats

dus ik d8 het hoort hier ook wel thuis

(modding --> modding hulp --> texture modding --> politie)

ok ik heb de carcols.dat aangpast en nu is sie inderdaad wit maar hij ziet er helemaal wit uit!

maar hij is nu f*** lelijk dus zou iemand hem kunnen aanpassen, ik plaats dit bericht ook bij modding reqeust

Link to comment
Delen op andere websites

ey wtf jullie mogen neit posten voordat er antwrd op mijn vraag is gekomen:

deey zou iemand voor mij de ambulance voor vice city kunnen modden naar het nederlandse ambulance???

want ik zelf kan wal wat textuurs aanpassen maar ik kan nergens vinden in deze txd waar ik de kleur moet veranderen

dus mijn vraag komt er op neer of iemand voor mij mijn vice city ambulance kan omtoveren in een nederlandse ambulance voor vc!

dit is de ambulan.txd

en!

deze vindt ik hhet belangerijkst dus als jullie heer op willen reageren:

ik zoek een mod die de politie auto in vice city vervangt door een nederlandse politie auto

dit heb ik in een ander topic geplaats

dus ik d8 het hoort hier ook wel thuis

(modding --> modding hulp --> texture modding --> politie)

ok ik heb de carcols.dat aangpast en nu is sie inderdaad wit maar hij ziet er helemaal wit uit!

maar hij is nu f*** lelijk dus zou iemand hem kunnen aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat lul je nou? Iedereen mag hier posten waneer die wilt, en als er niet geantwoord word op je aanvraag heb je pech. Heb in gedachte dat er hier niet veel modders zijn, en zij ook niet zin hebben om een hele garage, auto, of handling te maken voor iemand. Dit aanvraag topic is meer voor kleine modjes, niet voor grote. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje naar een mod Yahama Neo's voor san andreas maar kan het nergens vinden dus heb ik maar een topic van gemaakt, ik heb het in deze sectie gedaan omdat ik nergens kon vinden over een "request sectie".

als je misschien een goeie mod maker bent en je wilt dit graag doen dan ben ik je heel dankbaar

als je misschien dit erop kan doen:

de kappen kleur: zwart.

de kappen binnenkant: wit

zit gedeelte: wit.

velgen: wit.

uitlaat: Terugloop uitlaat: yasuni R.

stuur: sport stuurtje (hoeft niet perse)

als het kan een dff en een txd bestand voor faggio.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje naar een mod Yahama Neo's voor san andreas maar kan het nergens vinden dus heb ik maar een topic van gemaakt, ik heb het in deze sectie gedaan omdat ik nergens kon vinden over een "request sectie".

als je misschien een goeie mod maker bent en je wilt dit graag doen dan ben ik je heel dankbaar

als je misschien dit erop kan doen:

de kappen kleur: zwart.

de kappen binnenkant: wit

zit gedeelte: wit.

velgen: wit.

uitlaat: Terugloop uitlaat: yasuni R.

stuur: sport stuurtje (hoeft niet perse)

als het kan een dff en een txd bestand voor faggio.

Nee, is er geen Request sectie? Ook niet deze post, letterlijk genaamd "Mod Request"? En eerst misschien kijken in dit topic, of er misschien al eentje is?

En, er is trouwens een Yamaha Aerox mod.

Link to comment
Delen op andere websites

En, er is trouwens een Yamaha Aerox mod.

ik zoek een yahama neo's geen Aerox.

Ik noemde deze mod omdat niet veel mensen "even" voor iemand een mod maken van een scooter waar er:

1.Al een paar van bestaan, lijken toch allemaal op elkaar

2. Het kost gewoon veel werk

Je kan beter proberen zelf te leren modden/modelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...