Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Dan moet ik je helaas teruleurstellen, dat kan alleen op de PC versie van San Andreas. Koop hem voor de PC en je kan dan volop modden! :tu:

Niet waar, een van de duitse mod sites heeft een mod programma voor SA op PS2. maar dan moet je wel eerst het spel van je schijfje branden

Link to comment
Delen op andere websites

En dat is illegaal, daar mogen we niet mee helpen op het forum. Ook is het PC modden véél handiger, het kost zeker 5 minuten max. Als je voor de PS2 nog éérst speciale programma's moet downloaden om op je PS2 schijf te kunnen zetten, dán nog branden en dan moet je ook nog een omgebouwde PS2 hebben. Daarom kun je dus beter zeggen dat de PC versie, zónder een omweg, te modden valt, en daardoor ook handiger. Als je de PS2 gaat modden moet je ook eerst al je mods in één keer erop zetten, mits je steeds opnieuw wilt branden, en op de PC kun je ze gemakkelijk eraf halen en weer nieuwe erop zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mod meneer ik wou wat vragen hoe moet ik modificeren ik heb gta sanandreas voor de playstation 2 en ik wou graag ook me spel mooier maken met mijn wensen als je dat wilt uitlegen (maar niet te moeilijke uitleggen)

zover ik weet kan je gta sa op ps2 niet mod.miss als je op internet gaat met je ps2 maar ik d8 dat het alleen met xbox kon maar dan zijn er maar wijnig mods

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mod meneer ik wou wat vragen hoe moet ik modificeren ik heb gta sanandreas voor de playstation 2 en ik wou graag ook me spel mooier maken met mijn wensen als je dat wilt uitlegen (maar niet te moeilijke uitleggen)

zover ik weet kan je gta sa op ps2 niet mod.miss als je op internet gaat met je ps2 maar ik d8 dat het alleen met xbox kon maar dan zijn er maar wijnig mods

:tu:

Modden op de PS2 is legaal onmogelijik. Wel kun je ARMAX kopen. Daarmee kun je zo goed Cheaten dat het net Mods zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mod meneer ik wou wat vragen hoe moet ik modificeren ik heb gta sanandreas voor de playstation 2 en ik wou graag ook me spel mooier maken met mijn wensen als je dat wilt uitlegen (maar niet te moeilijke uitleggen)

zover ik weet kan je gta sa op ps2 niet mod.miss als je op internet gaat met je ps2 maar ik d8 dat het alleen met xbox kon maar dan zijn er maar wijnig mods

:tu:

Modden op de PS2 is legaal onmogelijik. Wel kun je ARMAX kopen. Daarmee kun je zo goed Cheaten dat het net Mods zijn :)

maar kan je dan ook je ijge auto's enzo er in zette daar heb ik het over he

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben hier nieuw maar ik ga er gelijk vol tegen aan met 2 requests:

1. Trailer afkopellen van vrachtwagen? Kan iemand hier een mod voor maken? :*D Ik hbe al enige uitleg hier gekregen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=43506

(ik weet wel dat je als je een bocht maakt een scherpe hij er van af valt maar ik wil hem netjes neerzetten :puh: )

2. Lichten doven? Je weet wel dat als je in de garage komt dat de lichten uit gaan. Maar ik wil ook iets van een mod dat je gewoon op 123 ofzo drukt dat je lichten uit gaan en je motor.

Maar ik ben totaal nieuw op dit gebied dus zou iemand dit kunne maken voor mij?

Alvast Bedankt en ik hoop dat iemand het voor me doet wat ik ben er echt naar opzoek

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben hier nieuw maar ik ga er gelijk vol tegen aan met 2 requests:

1. Trailer afkopellen van vrachtwagen? Kan iemand hier een mod voor maken? :*D Ik hbe al enige uitleg hier gekregen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=43506

(ik weet wel dat je als je een bocht maakt een scherpe hij er van af valt maar ik wil hem netjes neerzetten :puh: )

2. Lichten doven? Je weet wel dat als je in de garage komt dat de lichten uit gaan. Maar ik wil ook iets van een mod dat je gewoon op 123 ofzo drukt dat je lichten uit gaan en je motor.

Maar ik ben totaal nieuw op dit gebied dus zou iemand dit kunne maken voor mij?

Alvast Bedankt en ik hoop dat iemand het voor me doet wat ik ben er echt naar opzoek

Met die 2e kan ik je wel helpen. BC7 heeft namenlijk zo`n functie in zijn BC7 mod zitten. Links komen binnen nu en tien minuten. (moet ze even opzoeken) De BC7 mod is hier inclusief CLEO3 en readme te downloaden. Om deze mod in SA te kunnen zetten moet je CLEO3 installeren, ik heb daar hier een tut over geschreven. Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben hier nieuw maar ik ga er gelijk vol tegen aan met 2 requests:

1. Trailer afkopellen van vrachtwagen? Kan iemand hier een mod voor maken? :*D Ik hbe al enige uitleg hier gekregen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=43506

(ik weet wel dat je als je een bocht maakt een scherpe hij er van af valt maar ik wil hem netjes neerzetten :puh: )

2. Lichten doven? Je weet wel dat als je in de garage komt dat de lichten uit gaan. Maar ik wil ook iets van een mod dat je gewoon op 123 ofzo drukt dat je lichten uit gaan en je motor.

Maar ik ben totaal nieuw op dit gebied dus zou iemand dit kunne maken voor mij?

Alvast Bedankt en ik hoop dat iemand het voor me doet wat ik ben er echt naar opzoek

Met die 2e kan ik je wel helpen. BC7 heeft namenlijk zo`n functie in zijn BC7 mod zitten. Links komen binnen nu en tien minuten. (moet ze even opzoeken) De BC7 mod is hier inclusief CLEO3 en readme te downloaden. Om deze mod in SA te kunnen zetten moet je CLEO3 installeren, ik heb daar hier een tut over geschreven.

Oke bedankt ;) Daar ga ik na me vakantie mee aan de slag :puh:!

Link to comment
Delen op andere websites

wie kan er voor mij een paar bedrijfsbusjes maken/zoeken

waar ik wel wat op de zijkant kan zetter belettering enzo.

ik heb al een mercedes sprinter maar ik wil ook:

-volkswagen transporter

-opel movano/vivaro

-renault master

-ford transit

-iveco dally

-mercedes benz vito/viano

-fiat ducato

-peugot boxer

-volkswagen caddy

als je er 1tje heb of mischien wel kan maken zou dat mooi zijn

(maak hem dan wel in het wit aub) let er op dat ik wel belettering

er op wil zetten met txd workshop en dan met paint bewerken.

alvast bedankt

mvg Jard

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand die een mod zou kunnen maken dat je 911 kan bellen net zoals in GTA IV?

Als het niet kan ook even zeggen. ^_^

Dank je! :D

@ hierboven Maken gaat niet lukken.

Er zijn niet zoveel car modders hier op het forum.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan mijn stap voor stap uitleggen:

Hoe ik een aanhangwagen de streetclean (611 utiltr1) achter meedere auto's kan doen.

Als ik een mercedes ml 430, die staat op de landstalker (400 landstal) op de utility van (552 utility)

zet, kan de streetclean er niet meer achter. hoe kan dat? en hoe kan ik het oplossen.

Heb het met de handling te maken?

Wie kan mij helpen?

bij voorbaad dank,

ik weet niet of ik dit onderwerp goed geplaatst heb, anders excuus hiervoor.

Jard

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...