Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Hallo,

Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken.

Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel.

Bedankt,

Kidco

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken.

Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel.

Bedankt,

Kidco

Ik snap het wel. Maar voor dit moet de gxt aangepast worden. Wat je wel kan doen is de NL Mod neerzetten als bijvoorbeeld spaans. Dat je die ervoor verplaatst ;) Ik weet niet zeker of dit werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken.

Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel.

Bedankt,

Kidco

Ik snap het wel. Maar voor dit moet de gxt aangepast worden. Wat je wel kan doen is de NL Mod neerzetten als bijvoorbeeld spaans. Dat je die ervoor verplaatst ;) Ik weet niet zeker of dit werkt

Nee, dit werkt niet. Bij de N00bmode moet je de "american.gxt" overschrijven, wat dus de Engelse tekst is. Je kan proberen alle n00bmode teksten eruit te vissen en die toe te voegen aan de Nederlandse... Maar eigenlijk word N00bmode min of meer niet veel meer gebruikt. We hebben nu de BC7Mod, die werkt op CLEO. Daar hoef je helemaal niks voor te overschrijven (oké, een bestand). Klik >hier< om te downloaden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"s

en Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten

oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece)

en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"s

en Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten

oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece)

en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten

alvast bedankt

Daar zou je ongeveer een week bezig mee zijn om dat allemaal goed in-game te krijgen.

Ik denk niet dat iemand hier zijn vrije tijd in wil steken, sorry. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"s

en Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten

oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece)

en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten

alvast bedankt

Daar zou je ongeveer een week bezig mee zijn om dat allemaal goed in-game te krijgen.

Ik denk niet dat iemand hier zijn vrije tijd in wil steken, sorry. :-(

en dan alleen de vliegtuigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik had een paar ideeën die een van jullie mischien wel zou willen maken:)

de models:

S.W.A.T veranderen in nederlandse ME wagen

Textures:

De dune veranderen (niet model maar van kleuren enz) in de Dakar truck van Gerard de Rooy

screens:

dakarderooy1.JPG

20071205-rooy-1.jpg

leek mij wel grappig

Cleo3: Dat er een vuur spuwende wagen zou zijn

dat bijf de s.w.a.t vuur kan spuiten en water

Link to comment
Delen op andere websites

kan er iemand aljeblief dankjewel Thunderbird 1 uit de film Thunderbirds (dus niet uit de serie) de gta sa Hydra kunnen laten vervangen. dankjewel.

hier nog een plaatje om alvast in de stemming te komen.

post-28102-1233173760.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zoek een mod voor de Autosloop in Angel Pine, want ik beweer een filmpje te hebben gezien (met MTA:SA) dat als je met de dozer bijv. een Infernus neemt, schiet hij naar boven, en er komt bijv. een Bullet uit.

Kan iemand dit a.u.b. maken? Ik zou zeer dankbaar zijn.

Bewerkt: door Luk-Lancer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...