Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Ik vind de GTA IV police heli wel mooi en ik will hem graag in GTA SA hebben als police heli is dat mogelijk kan iemand zoiets maken?

hhm, moet mogelijk zijn, al denk ik niet dat dit nog met de huidige programma's kan :(

je kan wel mijn Nederlandse Eenheden mod voor GTA IV downloaden en daar zit een Nederlandse politie helicopter bij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de GTA IV police heli wel mooi en ik will hem graag in GTA SA hebben als police heli is dat mogelijk kan iemand zoiets maken?

hhm, moet mogelijk zijn, al denk ik niet dat dit nog met de huidige programma's kan :(

je kan wel mijn Nederlandse Eenheden mod voor GTA IV downloaden en daar zit een Nederlandse politie helicopter bij :)

nee ik heb alleen GTA SA en ik wist dat er ergens een mods was wat de polmav veranderde

Link to comment
Delen op andere websites

heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn

greet marijnajax12

Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads.

Link to comment
Delen op andere websites

heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn

greet marijnajax12

Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads.

het is altijd nog Rickyboy30 :) xD

Link to comment
Delen op andere websites

heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn

greet marijnajax12

Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads.

het is altijd nog Rickyboy30 :) xD

o sorry k was vergeten erbij te zetten voor wleke gta ik bedoel voor gta san andreas

post-103155-1237207175_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn

greet marijnajax12

Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads.

het is altijd nog Rickyboy30 :) xD

Klik hier voor de nederlandse politie MOD voor gta sa pc ;)

Bewerkt: door woveriene
Link to comment
Delen op andere websites

heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn

greet marijnajax12

Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads.

het is altijd nog Rickyboy30 :) xD

Klik hier voor de nederlandse politie MOD voor gta sa pc ;)

dit bedoel ik niet ik bedoel dat de agenten een nederlands uniform aanhebben dus dat ze het uniform van de nederlandse politie aanhebben

post-103155-1237296942_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik wil graag een mod, dat ervoor zorgt dat dat eiland in de havens(Ocean Docks.) alleen toegankelijk word voor CJ, en dat er ergens een heli landingsplaats komt..

zou dit mogelijk zijn, zo ja, zou iemand dit willen maken?

edit:

het liefst alleen het deel in het vierkantje ontoegankelijk maken, mocht dit mogelijk zijn

http://i224.photobucket.com/albums/dd256/F...santosradar.jpg

kan iemand op deze manier 2 rustlers laten spawnen, door middel van CLEO?

het liefst geen SCM

edit: 2e request:

http://i224.photobucket.com/albums/dd256/F.../gallery107.jpg

dit is op Verdant Meadows, het verlaten vliegveld, maar ik heb het gemod

ps: voor de 2e screen heb ik 2 rustlers opgezocht, op vliegvelden, en ze zo neergezet zodat het duidelijker is hoe ik het wil

Bewerkt: door m.o.d
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...