Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

  • 2 weken later...

halloo allemaal,

ik heb een vraag voor een redelijk ervaren modder die gebruikt maak van cleo enzo.

ik wil graag een mobile graaf machine die zijn armen kan bewegen als dat kan met cleo.

graag deze buffel.th.jpg

met de die kleur en die reclame als het kan,

het moet voor gta san andreas worden

alvast bedankt

Bewerkt: door peppie132
Link to comment
Delen op andere websites

WIE KAN EEN MOOIE MICHAEL JACKSON SKIN MAKEN om CJ te vervangen??

668149446_5_U43t.jpeg

666588193_5_ib3K.jpeg

Een grote duidelijke foto, graag de michael uit deze uit, maar als de maker een betere foto ofzo heeft uit een andere tijd geen probleem;) k waardeer t wel als iemand de poging doet want geloof me, die mod zal veel gedownload gaan worden want er is vraag naar..

en ja voor meer fotos ofz hier een link

http://michael-jackson.hyves.nl/album/3497...mp;__state__=42

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Jail Break Mod

Hey

Zou iemand voor mij een mod kunnen maken waarbij Fort Baxter Air Base wordt vervangen door een gevangenis met alles erop en eraan ( cellenblok + bewakingstorens + bewakers + luchtplaats + nog andere gebouwen die in een echte gevangenis voorkomen ) + een missie waarbij Tommy Vercetti uit de gevangenis moet ontsnappen. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn als jullie dit kunnen doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto SanAndreas V1/V2 (Mijn gta sa V.2 is gepapatcht en is dus V.1)

Kan iemand misschien een mod maken waardoor de skimmer er echter uitziet en er wielen in de drijvers zitten (het liefst intrekbaar maar hoeft niet)?

Ik gebruik de SAMI mod installer dus TXD en DFF bestanden moeten er in zitten.

(aangezien ik mods zie zonder DFF of TXD bestand.

EDIT:

post-101564-1248073832.jpgpost-101564-1248073832.jpgbettere vraag ik zoek een boeing 747 van KLM dit is een plaatje kunnen jullie die maken of vinden

Hier is de mod die je zoekt:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/B...M_edition;52150

Bewerkt: door daveboy2000
Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het leuk om een chevrolet sportvan te hebben waar zegmaar de grote schuifdeur open staat en dat als je naar binnen kijkt allemaal boksen ziet staan

ik zou je echt heel erg dankbaar zijn als het zou lukken..

greetz jellemuis

p.s ik heb al wel een blueprint voor je als je hem voor me wilt makenpost-115407-1250019505.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand alsjeblieeeft een Peterbilt 367 voor gta sa maken??? hier een plaatje van een eventuele paintjobpost-28102-1246638181.jpg

hee ik kan hem niet voor je maken ik ben daar echt heel slecht in maar ik heb hier wel een lijst met een aantal peterbilts erin kijk maar of het was is en zeg t maar http://grandtheftauto.filefront.com/files/...terbilt#results

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik zelf mods kan downloaden, maar misschien is het leuk om een Subaru WRC sticker op de Sultan te plakken.

Deze sticker dus:

https://id302.securedata.net/superbgraphics...ru%20Decals.jpg

Ik bedoel dan dat je gewoon een rallywagen van de Sultan maakt, qua stickers dan enzo.

er bestaan al subaru wrc's maar de sultan lijkt er wel op hea..

p.s. als je bij de wheel arch angels kijkt is er een blauwe paintjob die er een heel klein beetje op lijkt en dus hoef je ook geen mods te downloaden greetz jellemuis

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: is niet meer nodig ..

Maar , wilt er iemand een mod maken waardoor je ent zoals in gta iv uit je auto valt ?

Als dit niet gaat wil ik gewoon uit mijn voorruit vliegen , (mag in gta sa stijl)... Kan iemand dat doen ?

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen

Ik zou heel graag een mod willen hebben waarbij Penitenciaría Federal de Sona ( Gevangenis Prison Break Seizoen 3 ) in de game GTA San Andreas word gezet.

Ik zou deze heel graag willen hebben, maar ik vind hem niet op het internet

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze kan vinden ?

Alvast Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...