Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

kan iemand deze zoeken hij bestaat wel :D

hoef niet perse hoog dak en lang te zijn als het maar dat model is ! (ford transit)

ford-transit-photo.jpg

warom zou je zo'n lelijke wagen willen? ^_^

of:

Ford-Transit-64999-0.jpg

of die andere heb ford transit sound mod gedownload en in alcis_saat_fronted_v1.1_final gezet:D

en hij werkt alleen hoor ik hem niet als ik de normale stand heb...

en als ik 2x op v druk dan doet hij het wil dan zit je in de auto..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een hele simpele mod:

De manana van vice city voor GTA SAN ANDREAS ik heb de files van de manana van vice city wil mischien iemand deze converteren en de files uploaden zodat ik ze kan downloaden??? :Y

Hier download je de manana.txd en .dff van vice city:

Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij een ingame sa-mp car editor sturen want heb het al gezocht alleen kan niet vinden.

Heb probleem want ik heb een custom map gedownload heb ik het in mijn server gedaan maar die map ligt in het water dus hoe moet ik daar nu autos krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een TC-mod voor GTA SA . Die TC-mod moet er voor zorgen dat heel SA in een Star Wars wereld veranderd . Dus met Light-Sabers , geweertjes , ... Ik weet dat dit heel veel werk is , maar ik denk dat je dan wel duizenden mensen blij gaat maken :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat GTA : Mafia Stories niet zo'n groot succes gaat worden , maar ik heb wel nog een idee voor een TC-mod . Dat Liberty City uit GTA IV naar GTA SA komt ... Dat zou top zijn ! :tu:

EDIT: de bovenste wil ik niet meer :N

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat GTA : Mafia Stories niet zo'n groot succes gaat worden , maar ik heb wel nog een idee voor een TC-mod . Dat Liberty City uit GTA IV naar GTA SA komt ... Dat zou top zijn ! :tu:

EDIT: de bovenste wil ik niet meer :N

Ja, Liberty City van GTA IV zou echt GEWELDIG zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag de volgende GTA SA CLEO mods willen hebben :

- Een CLEO mod dat je Catalina als vriendin hebt en dat je haar dus ook kunt ...

- Een CLEO mod dat er een vrouwengevangenis in San Andreas komt, met allemaal gevangenen, oa : Catalina

- De gevangenis van GTA IV naar GTA SA

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb laatst GGMM (gta garage mod manager) gedownload, en heb hiermee in san andreas verschillende voertuigen vervangen.

op de een of andere manier ging het mis bij de coat guard boot, en was ik vergeten te backuppen. nu heb ik geen originele vehicle lines meer, een ook geen dff en txt files. Vervolgens heb ik gezocht, maar kon geen enkel andere boot meer vinden om te vervangen met de coast guard.

Zou iemand van de originele coast guard boot een mod willen maken? want zolang ik het niet kan vervangen crashed mijn gta..

alvast bedankt!;)

Groet,

Bewerkt: door vinzss
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb laatst GGMM (gta garage mod manager) gedownload, en heb hiermee in san andreas verschillende voertuigen vervangen.

op de een of andere manier ging het mis bij de coat guard boot, en was ik vergeten te backuppen. nu heb ik geen originele vehicle lines meer, een ook geen dff en txt files. Vervolgens heb ik gezocht, maar kon geen enkel andere boot meer vinden om te vervangen met de coast guard.

Zou iemand van de originele coast guard boot een mod willen maken? want zolang ik het niet kan vervangen crashed mijn gta..

alvast bedankt!;)

Groet,

Je kan ook de originele bestanden hier aanvragen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...