Formuleboy Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 E-mailadres stuur ik wel via pb. ik zou het liefst de bovenste doen. EDIT: Zou je even de e-mails van de makers willen laten zien. Ik wil geen gezeik straks namelijk. het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was. het duurt dus nog ff ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb. sorry voor het oponthoud!!! Reageren
gtaewald Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was. het duurt dus nog ff ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb. sorry voor het oponthoud!!! stuur me maar een pb zodra je een bericht binnen hebt. @hieronder: Een pb is een persoonlijk bericht. Als je op iemands profiel zit kun je op de knop PB Sturen drukken. Bewerkt: 9 januari 2011 door gtaewald Reageren
Formuleboy Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 het id ff vertraagd. ik heb een mailtje van de manta's gekregen dat er een miscommunicatie was. het duurt dus nog ff ik denk dat ik aan het einde van de week antwoord heb. sorry voor het oponthoud!!! stuur me maar een pb zodra je een bericht binnen hebt. what the fuck is een pb???? sorry ik doe nog niet zo lang aan modden dus ken de termen nog niet zo goed!!!:D:D Reageren
ot2k Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 kan iemand voor mij even een paar blueprints photoshoppen en 512 bij 512 maken voor me? zo ja zeg het even dan stuur ik ze in pb Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) Voor mij graag een Hummer Limousine in GTA IV Bewerkt: 14 januari 2011 door -Nico-Bellic- Reageren
Dippie Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Zou iemand een Cruise Control Mod voor GTA San Andreas kunnen maken? Ook vroeg ik me af of er iemand een Honda CR-Z Type-R kan maken voor GTA San Andreas. Ik zou deze auto graag willen zien rijden in mijn San Andreas Bewerkt: 18 januari 2011 door Doemar Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Zou iemand een Cruise Control Mod voor GTA San Andreas kunnen maken? Bestaat al. Even Googlen en je vind het wel. Reageren
djcas Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Ik gebruik graag eml bij politie auto's de standaard auto's hebben jammergenoeg geen extra lichten op gtapolicemods.com zijn er veel politieauto's die je kan downloaden maar die zijn zo gedetailleerd dat ik het niet echt mooi vind en ik vind ook dat het niet past in gta sa mijn vraag is dus wil er iemand een lightbar achteraan op copcarla (als je zin hebt: ook bij copcarsf, copcarvg en fbiranch(maar hoeft niet per se)) zetten? vb: zoiets op de achterbank van de standaard politie auto van los santos (hoeft niet gedetailleerd te zijn maar moet wel werken met eml : (2 buitenste met linkervoorlicht, 4 middelste met rechtervoorlicht of omgekeerd)) als je niet weet hoe je het moet laten werken: gevonden tutorial hopelijk vraag ik niet te veel :$ alvast bedankt Bewerkt: 27 februari 2011 door djcas Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Wat dachten jullie van mijn Derbi Senda Xtreme 50 SM uit 2008 als mod viir GTA San Andreas?! Ik heb zelf een Derbi DRD mod in mijn spel zitten, maar een standaard Derbi Sende Xtreme lijkt me veel vetter Ik zou hem graag in mijn spel terugzien omdat ik mijn echte Derbi ga verkopen en er veel plezier van heb gehad Een kleine herrinering zegmaar, maargoed, ook leuk voor andere om een super brommer in hun spel te hebben Hier een foto van mijnes: Ik weet niet of deze gemaakt zou kunnen worden, maar als iemand deze wil PROBEREN te maken, wil diegene mij dan een e-mail sturen? Alvast van harte bedankt Mvg, Rick Reageren
GregoryDelaey Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Hallo, Kan er een mod gemaakt worden voor TboGT zodat je altijd in Bahama Mama kan? Dan wel liefst een .asi, .net werkt niet bij mij.. Vind het een vet coole club en zeker als er dure wagens bij staan enzo Reageren
Dippie Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Zou iemand een Cruise Control Mod voor GTA San Andreas kunnen maken? Ook vroeg ik me af of er iemand een Honda CR-Z Type-R kan maken voor GTA San Andreas. Ik zou deze auto graag willen zien rijden in mijn San Andreas Is er misschien nog iemand die interesse heeft in het maken van deze Honde CR-Z Type-R? Als er iemand is, zou ik het op prijs stellen dat de uitvoering in mat komt, zoals de oppervlak van de standaard GTA SA auto's. Geen glimmend gepolijst blik Bewerkt: 13 april 2011 door Doemar Reageren
Dippie Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 (bewerkt) Dit Forum is dood... ONtopic: Is er misschien een mod die ervoor zorgt dat er ook vrachtwagens met aanhangers (niet bestuurd door de speler zelf) door GTA San Andreas rijden? Dit zou me echt leuk lijken! En anders, zou iemand zo'n mod kunnen maken (ik ben een leek in modden )? Tabee! Bewerkt: 30 april 2011 door Doemar Reageren
xGijs... Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 (bewerkt) Er zijn 2 auto's die ik mis in GTA IV: 1972 Chevrolet Chevelle SS en 2011 Subaru WRX STI sedan Bewerkt: 4 augustus 2011 door xGijs... Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Wilt er iemand misschien een MOD maken van een hummer limousine in GTA IV, in GTA SA was er een mooie, maarja Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Hallo mensen van GTAGames.nl! Ik heb een vraagje kan iemand voor mij een ANWB Volkswagen toeuran maken? Zo eentje: Wie o Wie kan mij hiermee helpen. Please Help mij PS je kunt ze sturen naar >>> Door Puma: E-mailadres verwijderd en verplaatst naar het modding requests topic.<<< <br> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.