SanePsycho Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Beste modders, Ik vroeg me af ofdat iemand misschien een 4- of 5deurs wagen van de Marechaussee in elkaar kon flansen, of eventueel een busje, whatever mogelijk... ben dit nog niet tegengekomen en zou er toch wel minimaal ééntje in mn San Andreas willen hebben. Bij voorbaat dank =) Groetjes, Mike Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 april 2012 Rapport Geplaatst: 18 april 2012 (bewerkt) Beste modders, Heb je zin om (Waarschijnlijk) de aller eerste Rover 75 mod voor gta SA te maken? Dan is dit je kans. Jou doel is om een Rover 75 zo echt mogelijk na te modden voor gta SA. Verwachtingen: Geen tuning. Hij moet helemaal orgineel zijn. Orginele velgen. Van kleur kunnen veranderen. Orgineel interieur. San Andreas kenteken (Dat je ook Los Santos boven aan ziet als je hem in Los Santos vindt, en dat ook in LV en SF) Hij moet niet met San Andreas mod installer een sportwagen of klassieker overnemen. (Voorbeeld: Infernus of Oceanic) De Rover 75 moet een auto vervangen met een realistische motor geluid dat bij de Rover hoort(Voorbeeld: Merit, admiral, Elegant) Hij moet vierdeurs zijn. Stuur aan de LINKER kant (Niet engels!) Uitvoering 1999-2003 Je zal mij hier veel plezier mee doen. En je zal de eerste modder zijn die deze prachtige auto die onterecht failliet is gegaan te modden voor gta SA. Verder ben je vrij om natuurlijk meer Rovers te maken. Want er zijn helemaal geen Rovers mods. En zelfs geen vette sport uitvoeringen van MG. Dus pak je kans! Maak als je wilt ook gelijk de Rover 25 en 45. En MG ZR, ZT en ZS. Hieronder een filmpje hoe de 75 geshowd wordt. Verder kan je natuurlijk zelf opzoeken hoe hij er uit ziet. Een hele uitdaging dus. Een leuke uitdaging voor voertuig modders Show me what you can do! Succes!! Bewerkt: 21 april 2012 door GTAKevin023 Reageren
Lopot Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Hallo, Zou iemand een mod kunnen maken - voor zover die er nog niet is- waarin het Verlaten Vliegveld veel uitgebreider word? Een beetje zoals de andere vliegvelden, een mooiere landingsbaan en meer van die grote loodsen, etc. Als iemand dit weet of kan reageer dan Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Geplaatst: 14 september 2012 Niemand die voor mij een Rover 75 wilt maken?? Reageren
kamiel Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Hallo, ik zoek al een tijdje op zoek naar een goede crosshair, maar ik vind echt niet wat ik wil. Ik zoek achter een crosshair dat eigenlijk gewoon een soort punt is. In het volgende filmpje staat het perfecte voorbeeld van wat ik wil. Op 01.45 kan je het goed zien. http://www.youtube.com/watch?gl=SN&feature=related&hl=fr&v=5KD2ikR-NYE Reageren
ilkay98 Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Zou iemand alsjeblieft voor mij een chevrolet beretta maken dat zou echt vet zijn Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Zou iemand alsjeblieft voor mij een chevrolet beretta maken dat zou echt vet zijn Ik zelf ben geen modder, maar misschien is dit wel wat voor jou. Reageren
ilkay98 Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 (bewerkt) Kan iemand mischien een chevrolet beretta voor mij maken voor gta 4 ik zou het echt op prijs stellen dankjewel alvast. Gr ilkay98 Bewerkt: 16 mei 2013 door ilkay98 Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Beste, Het lijkt mij fantastisch om met Niko Bellic Liberty City onveilig te maken in een bontjas. Welke creatieveling kan voor deze creatie zorgen? Reageren
Puma Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 (bewerkt) http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=335&start=0&id=46066 Verder ben ik denk ik op dit moment de enige op dit forum die actief is en in staat is om zoiets te maken en ik ga het niet maken . Je kan het proberen op GTAForums.com, maar in veruit de meeste gevallen zul je 't moeten doen met mods die reeds gemaakt zijn. Bewerkt: 9 augustus 2013 door Puma Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Ook daar lopen requesttopics vol en neemt niemand de moeite om ernaar te kijken. Bestaat alleen maar om 100 topics per dag te voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.