Jump to content

[GFX] Pro Graphics Battle


Arjen

Recommended Posts

ALLEEN VOOR PRO DESIGNERS

Een battle tussen 3 of meer mensen, meld je aan door in dit topic te posten. Ik kies de leden uit, dus als je niet kan designen of een beetje wordt je niet toegelaten. Daarom heet het ook een Pro Battle.

THEMA

Het thema van deze battle is zakelijk, strak, netjes en niet te veel hutsels en prutsels. Er mogen GEEN brushes gebruikt worden. Ook geen plaatje van het internet, gewoon puur uit je eigen hoofd en je kunt de tools van Photoshop gebruiken. Natuurlijk mag je best een tutorial volgen, maar als er een plaatje of een brush aan te pas komt, kan je het vergeten. Filters etc. mag je ook gebruiken.



DEELNEMERS

Er kunnen maximaal 10, minimaal 3 deelnemers aan meedoen. Dus ik nodig jullie van harte uit, ik beoordeel of je goed of niet goed bent, want ik weet zeker dat als ik een battle met eh.. iemand ga doen die nooit designt (behalve met Paint) dan win ik voor 100% wat ik ook maak. Je kunt het met me eens zijn of niet, maar ok, je moet het zelf weten. Als je niet wordt toegelaten moet je niet gaan huilen of zeiken, maar vraag aan mij waarom je niet bent toegelaten. :)

Door je aan te melden post je gewoon in het topic van:

[b]Ik ben hartstikke goed in designen, mag ik meedoen?[/b]

Dit zijn de deelnemers:

  • Arjen
  • Slimm
  • bjorn13
  • Levi

REGELTJES E.D.

  • Grootte mag maximaal 400x150 zijn en moet minimaal 200x150 zijn. (grootte in kb's zo klein mogelijk houden svp.)
  • Er mogen geen brushes en geen plaatjes gebruikt worden.
  • Maak er iets geweldigs van, tenslotte wil ik er ook weer iets van leren.



GOEDE VOORBEELD

goed9su.jpg

VERKEERDE VOORBEELD

fout4ic.jpg

Snap je iets niet of heb je vragen, geen probleem, PB me maar ga niet in dit topic posten.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...