Jump to content

rockstar cumtom tracks ondersteunt geen mp3..of toch wel?


arnout84

Recommended Posts

wie weet dit

heb dit(in mijn ogen)zeer gare programma gedownload van rockstar..zo kan je liedjes in je psp zetten om als radio te beluisteren.

Maar je kan alleen cd files erin zetten(die worden dan geript of zo denk ik)want zoals rockstar zelf zegt in de omschrijving : dat ze bang zijn voor piraterij etc(terwijl je in de pc versies van gta wel gewoon mp3 kan gebruiken)

heb ook geprobeerd een mp3 te mounten via deamon tools alleen dat werkt niet...heb iemand wel een manier om mp3's erin te laden

Link to comment
Delen op andere websites

tjah, en naar 't schijnt kun je ook alleen echte cd's gebruiken (dus geen kopies) :-(

Ik heb dat eens geprobeerd, maar dat ging niet echt, waarschijnlijk moet je eerst LCS op je PSP installeren. :?

:cya:

gekopierde cd's doet ie wel....alleen om nou van alles een cd te maken...wat wel kan is een cdrw ervoor gebruiken...

hier is een oplossing voor..ik blijf vogelen ermee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry dat ik dit topic bump, maar ik wil het graag weten...

Kan je nu alleen muziekbestanden vanaf een CD op je LCS zetten zodat je het als een radiostation kan beluisteren of kan je ook gewoon (eventueel gedownloade) MP3's erop zetten? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit topic bump, maar ik wil het graag weten...

Kan je nu alleen muziekbestanden vanaf een CD op je LCS zetten zodat je het als een radiostation kan beluisteren of kan je ook gewoon (eventueel gedownloade) MP3's erop zetten? :?

volgens mij alleen cd

Link to comment
Delen op andere websites

tjah, en naar 't schijnt kun je ook alleen echte cd's gebruiken (dus geen kopies) :-(

Ik heb dat eens geprobeerd, maar dat ging niet echt, waarschijnlijk moet je eerst LCS op je PSP installeren. :?

:cya:

Je kan toch gekopieerde cd's gebruiken... Maar als je maar een kaartje van 32MB hebt, kan je er niet zoveel nummers opzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...