Jump to content

laatste missie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was bezig met de missie waarbij Smoke vermoord moet worden en op t eind rijd Tenpennie zich van de brug met n brandweerwagen. Is dit de laatste missie? Mijn computer sloot t spel af nadat CJ de bijeenkomst van zijn vrienden e.d. verliet en zei: I am gonna hit the streets, see what's happening.

Geplaatst:

Ja dat is inderdaad de laatste missie van de Storyline. Na deze missie krijg je de aftiteling te zien met de mederwerkers van San Andreas. Daarna kan je gewoon weer voortspelen en de side-missions doen als je die nog niet gedaan hebt.

Maar wat bedoel je met: Mijn computer sloot het spel af na die bijeenkomst? Was het een crash, of bedoelde je die aftiteling?

Geplaatst:

De computer sloot t spel af dus ik zat plots op mijn bureaublad en kreeg de melding dat er een fout wap opgetreden in t spel. Eat met de vraag of er melding van gemaakt moest worden bij microsoft. Kan ik die missie dus weer helemaal opnieuw doen...

Geplaatst:

Dit hoort niet bij het normale spel, het hoort dus ook eerder thuis in Hardware Problemen. Maar to the point, je kan proberen een clean install te maken van GTA:SA (sla natuurlijk eerst je savegames op een veilige plaats op en zet ze na de install weer terug). Als dat niet werkt, is je savegame waarschijnlijk corrupt en zal je opnieuw moeten beginnen of hier een savegame downloaden van op het punt waar je was.

Veel succes !

Geplaatst:

Een kleine aanvoeging:

Ik hoor mensen altijd zeggen, dat er in de Map: GTA SA User Files, een bestandje zit, als je die nu eens verwijdert, dat zou het probleem ook kunnen oplossen ;)

En voor dit soort problemen moet je in het GTA SA Hardware Problemen Forum zijn ;)

Nog veel Succes, ;)

Geplaatst:

Dat bestand dat jij bedoel Big Bear is: gta_sa.set.

Dan worden alle instellingen weer terug gezet, naar hoe het eerst was.

Misschien helpt dat wel, Ruurd31.. :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...