rick15465 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Wat denken jullie? Ik geef de css nog niet. edit:Het is een TESTforum dus geen reclame. Bewerkt: 26 november 2005 door rick15465
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Meen je dit serieus? Hij is echt heel lelijk, ik weet niet eens wat het is, en dat knipperen is heel irritand.
Juice Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Niet erg mooi. Volgens mij is het Harry Potter? Ik zou nog even oefenen als ik jou was. Ciao Juice
Thabit Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Onleesbaar, verschrikkelijk lelijk. 0/100
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik vind hem ook niet echt mooi, maar het is zijn eerste skin, dus hoop ik in de toekomst betere te zien. Veel succes nog.
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik maak zelf ook IF Skins en ik maak ook iPB skins maar deze vind ik neit echt om aant te spreken je hebt te vaak dezelfde image gebruikt en de tekst is ietje te onduidelijk je zou de background kunnen centreren zodat ie mooier word toch voor een eerste zal ik echt niet hard wezen en kvind het erg leuk dat ik iemand hier tegen komt die er 1 maakt ik geef je een 7 onder andere je doet er plaatjes bij de meeste skinners weten dat niet en dat vind ik toch netjes (Y) 7/10
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik vind hem niet mooi. De kan de tekst niet lezen 1.1/10
rick15465 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 knipperen is heel irritand. Waar? Ja ik ben nog niet zo goed maar ja.Ik zal beter maken.
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) knipperen is heel irritand. Waar? Ja ik ben nog niet zo goed maar ja.Ik zal beter maken. Je moet gewoon gradient doen in je eerste skin, deed ik ook en dat geeft hele mooie resultaten. Dat knipperen is bij Portal Help Search Members Calendar trouwens je buttons zijn wel aardig goed gemaakt. Bewerkt: 26 november 2005 door DMWTM30
rick15465 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 knipperen is heel irritand. Waar? Ja ik ben nog niet zo goed maar ja.Ik zal beter maken. Je moet gewoon gradient doen in je eerste skin, deed ik ook en dat geeft hele mooie resultaten. Dat knipperen is bij Portal Help Search Members Calendar trouwens je buttons zijn wel aardig goed gemaakt. Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden. Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden.Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken En dit heb je zelf gemaakt? Waarom geloof ik je niet. Het ene moment zien we een lelijk ding, en het volgende moment een professionele skin. Maar als je zecht dat je het zelf hebt gemaakt...
rick15465 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden. Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken En dit heb je zelf gemaakt? Waarom geloof ik je niet. Het ene moment zien we een lelijk ding, en het volgende moment een professionele skin. Maar als je zecht dat je het zelf hebt gemaakt... Met wat hulp van een skin generator en nog een vriend van mij. Hij heeft de gradients gezocht en de kleuren en ik heb het in elkaar gezet. Bewerkt: 26 november 2005 door rick15465
GTA Fanaat Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Sorry maar ik vind hem niet echt mooi! Wat moet het eigelijk wezen? @Froop: Ik heb het al weg gehaald, ik wist niet dat het niet mocht! Bewerkt: 26 november 2005 door Ronnie1987
Froop Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Als ik jou was zou ik die link naar je forum weghalen. Het is een forum over gta en als je de regels nadrukkelijk hebt gelezen weet je dat dat niet mag.
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Als ik jou was zou ik die link naar je forum weghalen.Het is een forum over gta en als je de regels nadrukkelijk hebt gelezen weet je dat dat niet mag. Het zijn test forum, dus alleen maar om de skin te laten zien. Niet serieus bedoelt als forum.
Recommended Posts