Jump to content

1ste skin!voor If forums


rick15465

Recommended Posts

Ik maak zelf ook IF Skins en ik maak ook iPB skins maar deze vind ik neit echt om aant te spreken

je hebt te vaak dezelfde image gebruikt en de tekst is ietje te onduidelijk je zou de background kunnen centreren zodat ie mooier word

toch voor een eerste zal ik echt niet hard wezen en kvind het erg leuk dat ik iemand hier tegen komt die er 1 maakt

ik geef je een 7 onder andere je doet er plaatjes bij de meeste skinners weten dat niet en dat vind ik toch netjes (Y) :klap:

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

knipperen is heel irritand.

Waar?

Ja ik ben nog niet zo goed maar ja.Ik zal beter maken.

Je moet gewoon gradient doen in je eerste skin, deed ik ook en dat geeft hele mooie resultaten.

Dat knipperen is bij

Portal atb_help.gif Help atb_search.gif Searchatb_members.gif Members atb_calendar.gif Calendar

trouwens je buttons zijn wel aardig goed gemaakt.

Bewerkt: door DMWTM30
Link to comment
Delen op andere websites

knipperen is heel irritand.

Waar?

Ja ik ben nog niet zo goed maar ja.Ik zal beter maken.

Je moet gewoon gradient doen in je eerste skin, deed ik ook en dat geeft hele mooie resultaten.

Dat knipperen is bij

Portal atb_help.gif Help atb_search.gif Searchatb_members.gif Members atb_calendar.gif Calendar

trouwens je buttons zijn wel aardig goed gemaakt.

Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden.

Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden.

Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken

En dit heb je zelf gemaakt? Waarom geloof ik je niet. Het ene moment zien we een lelijk ding, en het volgende moment een professionele skin. Maar als je zecht dat je het zelf hebt gemaakt... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet gemaakt heb ik gewoon gevonden.

Maar ik ben weer bezig geweest en heb gradients gebruikt en kijk:Tekst is wel wat groot op sommige vlakken

En dit heb je zelf gemaakt? Waarom geloof ik je niet. Het ene moment zien we een lelijk ding, en het volgende moment een professionele skin. Maar als je zecht dat je het zelf hebt gemaakt... :{

Met wat hulp van een skin generator en nog een vriend van mij.

Hij heeft de gradients gezocht en de kleuren en ik heb het in elkaar gezet.

Bewerkt: door rick15465
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind hem niet echt mooi!

Wat moet het eigelijk wezen?

@Froop: Ik heb het al weg gehaald, ik wist niet dat het niet mocht!

Bewerkt: door Ronnie1987
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik die link naar je forum weghalen.

Het is een forum over gta en als je de regels nadrukkelijk hebt gelezen weet je dat dat niet mag. ;)

Het zijn test forum, dus alleen maar om de skin te laten zien. Niet serieus bedoelt als forum. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...