Big-Bear Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Stel hier al je Zmodeler vragen, na aanleiding van mijn nieuwe Tutorial, over de Basiscs van de Zmodeler Link Allemaal vragen over zmod kunnen hier dus. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Het wordt tijd om dit topic te bumpen voor vragen over Zmodeler. Mijn eerste vraag in dit topic Hoe komt het dat vaak wagens donker zijn ingame wanneer ze geconverteerd worden? Reageren
danny18 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hoe zet je zelf gemaakte auto's van zmodeler in gta? ik heb zmodler 2.1.0 ik zou graag willen dat iemand mij kan helpen want ik znap het niet Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hoe zet je zelf gemaakte auto's van zmodeler in gta?ik heb zmodler 2.1.0 ik zou graag willen dat iemand mij kan helpen want ik znap het niet Dan moet je deze nauwkeurig doorlezen want het gaat over DFF voor GTA SA. http://forum.zmodeler2.com/viewtopic.php?t=828 Reageren
danny18 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Ik bedoel niet voor san andreas maar voor gta3 of maakt dat niks uit Bewerkt: 25 maart 2008 door danny18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.