Jump to content

Garages

~Lance Vance

Recommended Posts

Posted

Een wagen opslaan is ook niet echt nodig in GTA2, aangezien er geen speciale voertuigen zijn om te bewaren; Alle wagens kun je op straat tegenkomen. Geparkeerde voertuigen staan overigens weer op hun plek wanneer je een savegame laadt.

Posted

Nee maar ik wil altijd van die tanks en andere grote legerwagens bewaren

Posted
Een wagen opslaan is ook niet echt nodig in GTA2, aangezien er geen speciale voertuigen zijn om te bewaren; Alle wagens kun je op straat tegenkomen. Geparkeerde voertuigen staan overigens weer op hun plek wanneer je een savegame laadt.

Ik vind het leuk om de zwarte Meteor, de zwarte Miara, de zwarte Dementia, de zwarte Karma Bus (de code hier van staat niet op WikiGTA, de code er van is krsbus) en de zwarte Bulwark te hebben... :Y

Posted

Nee...Maar de speciale, zwarte editie van die auto's kan je krijgen in de Final Job van elk District. :Y

• 8 months later...
Posted

de zwarte dementia kun je ook krijge wanner je de missie happy gas smash doet van de yakuza.

Posted
de zwarte dementia kun je ook krijge wanner je de missie happy gas smash doet van de yakuza.
Nee, want de Dementias en Van zijn gesloten :-(.
Posted

Niet altijd, ik meen me te herinneren dat ik ooit er weleens in heb gereden op de PS.

Posted
Niet altijd, ik meen me te herinneren dat ik ooit er weleens in heb gereden op de PS.

Vreemd, telkens als ik deze missie speel zijn ze op slot. Ik heb de PC versie.