VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hallo, ik vind het liedje (Joyride (ik denk toch dat het zo heet)) in het menu van GTA1 beestig. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan vinden? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hoe bedoel je? Om te downloaden? Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hoe bedoel je?Om te downloaden? ja. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Kijk even op Limewire of een ander download programma. Veel succes. Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Heb al gezocht op LimeWire, helaas zonder resultaat. Ook de Taxi Driver song vond ik niet. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Vul eens GTA2 in. Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Muziek downloaden blijft illegaal, ook al is het spel vrijgegeven. GTA en GTA2 zijn beide legaal te downloaden via Rockstargames Classics, inclusief de muziek. Reageren
VforV Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 De muziek apàrt? Of ín het spel, want het spel heb ik. Reageren
EXIT Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 een leuke ondekking heb ik gedaan toen ik mijn pc gta1 cd in de radio stopte, want je kreeg gewoon muziek!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik heb ze, PM me maar voor de download links. Reageren
Joriz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Indien je GTA1 als CDROM versie hebt gewoon de CD in je CD speler doen en doortoetsen naar track 2 en verder. Indien je GTA1 gratis hebt gedownload kan je de WAV bestanden afspelen met programma's zoals Winamp en Windows Media Player. Reageren
VforV Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Indien je GTA1 als CDROM versie hebt gewoon de CD in je CD speler doen en doortoetsen naar track 2 en verder.Indien je GTA1 gratis hebt gedownload kan je de WAV bestanden afspelen met programma's zoals Winamp en Windows Media Player. Ik heb dat van tectron eens uitgestest. Zalig. Je hebt gewoon de radio van GTA1 . Bij de cd van London is het ook zo. Ik vraag me wel af waarvoor dat eerste nummer van bijna een kwartier zonder één geluid op dient. En bij London is het net hetzelfde. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het eerste nummer is de DATA om de muziek ook daadwerkelijk af te kunnen spelen. 2 t/m 7 (dacht ik) zijn radiozenders en de rest zijn 'city sounds'... Reageren
Joriz Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het eerste nummer is de DATA om de muziek ook daadwerkelijk af te kunnen spelen. 2 t/m 7 (dacht ik) zijn radiozenders en de rest zijn 'city sounds'... Incorrect. De eerste track is gewoon het data(spel) gedeelte van de CD-ROM. Zeg maar het spel met al zijn mappen. Als je dit afspeeld hoor je dus een heleboel lawaai wat dus de 1en en 0en zijn van de programma's die je CDspeler omdat hij denkt dat het gewoon audio 1en en 0en zijn omzet in geluid. (sommige CD spelers tonen bij zo'n track een error) Als je naar track 2 gaat kom je dus op het echte audio gedeelte. Dit komt voor met meerdere spellen voor maar ook met muziekCD's met videoclipjes of (de veelbesproken Sony spyware) beveiliging erop. In sommige gevallen is de data track verborgen zodat je hem niet hoort in je CD speler. (google hierover verder op onderwerp verborgen CD tracks) Als je goed kijkt is het soms mogelijk bij deze audio/data CD's het gedeelte te zien met data en geluid aangezien er dan een heel loos stuk tussen zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.