Jump to content

Geen geld voor GFX programmas? dit lost het waarschijnlijk wel op voor je


Nemean^inf

Recommended Posts

Waarom zou ik boos op jou zijn? jij hebt niks verkeerds gedaan.Er zijn hier gewoon een stel no0bs die gelijk met allemaal op een gaan,over noob zijn gesproken.....

Maarja... BTW ik vind het goed van je dat je mensen wil helpen,dat wou ik dus ook maar dat word niet op prijs gesteld.. nou dan toch lekker niet...Doei hé no0bs (Met no0bs bedoel ik alleen de mensen die mij zaten te beschuldigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nu is het afgelopen .Virus. die toon van jou staat me totaal niet aan.

Je gaat op een heel onvriendelijke manier tegen mensen tekeer, en dat wil ik niet zien.

Als jij beweerd dat je het niet over warez hebt, wees dan ook niet zo geheimzinnig over het helpen met je weet wel wat.. Een beetje denkwerk weten de meeste heus wel waar je het over hebt. Heb je nog iets te melden meld het aan mij via PM en ga niet tekeer hier op het forum.

Ik wil dus geen gescheld hier of onvriendelijk gedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb PhotoFiltre gedownload, het is echt een superprogramma! Dit MOET je gewoon hebben! Downloaden die handel. Sorry hoor, ik startte het op, en was meteen verslaafd! Als je in een van de tuts kijkt, en je je eerste kunstwerkje hebt gemaakt heb je het al onder de knie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...