Robienske Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 (bewerkt) Langsboven heb ik een grijze balk. Ik kan ze niet verwijderen. Ad-aware en Spybot search en destroy werken niet. Kan iemand mij helpen ? Bewerkt: 14 augustus 2004 door robienske Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 ja ik heb hetzelfde aleen dan van een ander programma Reageren
8-Ball Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 Staat hij niet in Software? Mischien staat er Search of Searchbar! Moet je maar even kijken! Ik had ook zoiets, Probeer eens links op search te drukken als hij niet in software staat! Mischien staat er Disable! Reageren
Melchior Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 Zo' balkje heeft m''n broertje ook gehad, op z'n oude pc. Er kwam speciaal helemaal iemand voor langs, maar het programma zat te diep weggestopt... Het is heel vervelend, misschien kan iemand die je kent bij je langskomen om te helpen? Reageren
Robienske Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 (bewerkt) Ik merk op dat hij nu weg is. Ik weet ook niet hoe dat komt. Heel vreemd. EDIT : nu staat hij er terug ! :angry: EDIT 2 : Hij is weg met disable Bewerkt: 15 augustus 2004 door robienske Reageren
Robin2130 Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Dat is spyware spyware zijn programmaatjes die via internet je computer binnen (sluipen) daar zijn goede programma's voor bijvoorbeeld Spysweeper enne AD-Aware die scannen heel je pc naar spyware en ADware. Reageren
Q Dude Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Heb er ook last van maar moeilijk te verhelpen. We moeten er maar mee leven Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ik heb precies dezelfde balk maar dan blauw :angry: Reageren
Robienske Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 je kan de skin veranderen als je wil. Blauw of grijs. Maar als ik hem weg doe met disable dan staat ie er weer als ik mijn computer heropstart. :angry: Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 mij vader heeft een brief gestuurd naar die organisatie...want wij hadden er ook last van...ze zeiden dat jij er toch toestemming voor had moeten geven...ik heb hem gekregen van msn plus...je moet gewoon bij jouw confugratiescherm > software en kan krijg je een hele lijst met sorftware te zien...hij staat ertussen dus je kan hem als je wil deinstalleren...hij kan ook onder een andere naam staan dus je moet ff kijken Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 dat zijn nou echte &%& lijers die dat soort programma's maken dat installeerz uit zichzelf Reageren
Robienske Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik heb hem in de software verwijderd. De naam: Windwow searching (ZONDER S NA WINDOW !) Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik heb er geen last (meer van) van maar ja kan toch heel het lokaal station laten scannen dan ziet hij het vanzelf Reageren
RTS Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Dit probleem heb ik ook 2x gehad. Klik es met de rechtermuisknop op die balk en kijk of er disable toolbar ofzo staat. Zo niet dan kijk ik ff verder naar die software waarmee je hem kan weghalen. EDIT: de reclame is van lop.com, ga naar http://lop.com/help.html en scroll helemaal naar beneden. dan zie je dit staan: How can I remove the accessory toolbar? Daar staat een link voor de uninstaller. Directe link voor de uninstaller hier. Als de searchbar dan nog niet weg is download dan DIT. Bewerkt: 24 september 2004 door RTS Reageren
Timovich Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik had ook een keer last van zo balk Als je het verwijderde was tie weg tot dat je de pc weer opnieuw opstartte... Het was een nl dus heb ze gemaild wat erin stond herhaal ik niet maar toen zeiden ze dat ik het moest deleten dus ik deed precies hetzelfde en dit keer blijf tie wel weg <_< <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.