Jump to content

Grijze balk


Robienske

Recommended Posts

Zo' balkje heeft m''n broertje ook gehad, op z'n oude pc.

Er kwam speciaal helemaal iemand voor langs, maar het programma zat te diep weggestopt...

Het is heel vervelend, misschien kan iemand die je kent bij je langskomen om te helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

mij vader heeft een brief gestuurd naar die organisatie...want wij hadden er ook last van...ze zeiden dat jij er toch toestemming voor had moeten geven...ik heb hem gekregen van msn plus...je moet gewoon bij jouw confugratiescherm > software en kan krijg je een hele lijst met sorftware te zien...hij staat ertussen dus je kan hem als je wil deinstalleren...hij kan ook onder een andere naam staan dus je moet ff kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dit probleem heb ik ook 2x gehad. Klik es met de rechtermuisknop op die balk en kijk of er disable toolbar ofzo staat. Zo niet dan kijk ik ff verder naar die software waarmee je hem kan weghalen.

EDIT: de reclame is van lop.com, ga naar http://lop.com/help.html en scroll helemaal naar beneden. dan zie je dit staan: How can I remove the accessory toolbar? Daar staat een link voor de uninstaller. Directe link voor de uninstaller hier.

Als de searchbar dan nog niet weg is download dan DIT.

Bewerkt: door RTS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een keer last van zo balk :( Als je het verwijderde was tie weg tot dat je de pc weer opnieuw opstartte...

Het was een nl dus heb ze gemaild wat erin stond herhaal ik niet maar toen zeiden ze dat ik het moest deleten dus ik deed precies hetzelfde en dit keer blijf tie wel weg :( <_< <_< :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...