Jump to content

BMW


Thabit

Recommended Posts

Raten jullie wel normaal? 3/10???

Dat is wel een beetje aan de lullige kant.

Niet bedoelt voor GizmO en RTS hoor ;)

Ik geef hem een 6,5!(goed gedaan!)(heel erg mooi voor een beginnende photoshopper)

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen alles aftekraken. Terwijl ze zelf waarschijnlijk niet eens photoshop hebben of ooit gebruiken, en dan worden er redenen als "saai" en "voor de moeite" gegeven. Denk je echt dat thabit dit eventjes in elkaar heeft gezet en het hier laat zien? Volgende keer beter na denken bij dat soort antwoorden, en als je het lelijk vind zeg dan waarom en geef niet zomaar een laag cijfer. Zo ik heb mijn woord gedaan.

Heel mooi hoor, thabit. Alleen die tekst twijfel ik een beetje aan. Maar prachtig ijseffect.

7,5/10 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een 6,5!(goed gedaan!)(heel erg mooi voor een beginnende photoshopper)

LOL hij is niet beginnend hoor :puh:

Ik vind hem ook niet echt super, Je hebt een bmw gepakt, ander kleurtje gedaan en dan nog een border en nog wat tekst, en dan nog een bmw logo er op geplakt en de opacity verlaagt. Ik kan niet zeggen van ''wow''

Ik geef je een 6,5 je kan waarschijnlijk wel heel wat beter.

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen alles aftekraken. Terwijl ze zelf waarschijnlijk niet eens photoshop hebben of ooit gebruiken, en dan worden er redenen als "saai" en "voor de moeite" gegeven. Denk je echt dat thabit dit eventjes in elkaar heeft gezet en het hier laat zien? Volgende keer beter na denken bij dat soort antwoorden, en als je het lelijk vind zeg dan waarom en geef niet zomaar een laag cijfer. Zo ik heb mijn woord gedaan.

En ik geef jou een 10 voor deze uitleg. Zelf kunnen ze niks met photoshop en ander afkraken.. ho maar! Bah.

Ik wil wedden dat niemand hem hier na kan maken.

@ Achille & General Lee: Dat is ook lekker ondersteunend. Misschien moet je zeggen wat fout is. Net of jullie hier de pro photoshoppers zijn en ongelofelijke designs maken ( :t ). Jullie moeten het vergelijken met iemand die GEEN Photoshop hebben. Hoe kan je in hemelsnaam zo'n sig maken zonder photoshop. Precies.. Niet. Tenzij je een ander programma hebt natuurlijk, maar dat hoort bij 'geen photoshop hebben'.

Ik vind dit zelf ook niet leuk meer, je sig wordt afgekraakt terwijl ze er zelf niks van kunnen. Ondersteun dan je rating en zeg wat fout is en wat goed.

@ supremecars: Bij jou vorige sig was het text met reflex effect en wat brushes en klaar. :{

edit

Ik moet Thabit zijne nog wel raten natuurlijk. :puh: Ik vind het een mooie sig geworden, het logo is op de goede plek gezet en de bmw is ook op de goede plek gezet. Niks mis mee, alleen de text kon wat beter. Mja.. 7.5/10

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef hem een 6,5!(goed gedaan!)(heel erg mooi voor een beginnende photoshopper)

LOL hij is niet beginnend hoor :puh:

Ik vind hem ook niet echt super, Je hebt een bmw gepakt, ander kleurtje gedaan en dan nog een border en nog wat tekst, en dan nog een bmw logo er op geplakt en de opacity verlaagt. Ik kan niet zeggen van ''wow''

Ik geef je een 6,5 je kan waarschijnlijk wel heel wat beter.

Oke, ik zal een uitleg geven van hoe ik hem gemaakt heb.

Ik heb een plaatje van een BMW M3 gezocht op internet en die in het document geplakt. Daarna Duplicate Layer gedaan en Gaussian Blur (hoe typ je dat :puh: ). Toen heb ik Merge Down gedaan en het BMW logotje op de auto geselecteerd. Toen Select --> Inverse en toen weer op Duplicate Layer gedrukt. Toen Motion Blur erin gedaan. Daarna een BMW logo zoeken, uitknippen en op Overlay zetten. Daarna wat mislukte tekst erin gezet en blending mode op Overlay.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het gaat ook zo: Thabit kraakt ook mensen af (ook zonder goede reden) en dan gaan mensen elkaar terugpakken, zo blijft het een cirkel..

@Thabit:

Niet écht mijn smaak, maar hij heeft wel wat moois en simpels, logo zit er goed op alleen de tekst haalt het hele gebeuren weer naar beneden.

6,9

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...