Thabit Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Tja, het gaat ook zo: Thabit kraakt ook mensen af (ook zonder goede reden) en dan gaan mensen elkaar terugpakken, zo blijft het een cirkel..@Thabit: Niet écht mijn smaak, maar hij heeft wel wat moois en simpels, logo zit er goed op alleen de tekst haalt het hele gebeuren weer naar beneden. 6,9 oke, sorry, je hebt ook wel een beetje gelijk. Ik zal jou sig ook opnieuw reten. Reageren
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Lol arjen alleen omdat het je broertje is.. Ga je ons afkraken omdat wij het niet zo mooi vinden.. hij vraagt toch een rate.. Ik zeg dat ik het niet zo mooi vind ga je mij afkraken.. Omdat het je broertje is hem gelijk verdedigen.. zwak hoor arjen...... @Slimm Ben het HELEMAAL met jou eens!! Bewerkt: 30 november 2005 door Achille Reageren
Thabit Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Lol arjen alleen omdat het je broertje is.. Ga je ons afkraken omdat wij het niet zo mooi vinden.. hij vraagt toch een rate.. Ik zeg dat ik het niet zo mooi vind ga je mij afkraken.. Omdat het je broertje is hem gelijk verdedigen.. zwak hoor arjen...... @Slimm Ben het HELEMAAL met jou eens!! Dat is niet zwak man, hij doet dat echt niet alleen omdat ik zijn broertje ben, maar om op andere te reageren. Reageren
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Waar het omgaat is dat hij zich aangevallen voelt omdat wij jou sig niet mooi vinden kraakt ie ons af.. Als ik het niet mooi vind dan vind ik het niet mooi klaar moet die mclaw niet zeiken tegen ons want het is gwn onze MENING..! @supremecars. ik ben het helemaal met jou eens..! Bewerkt: 30 november 2005 door Achille Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Waar het omgaat is dat hij zich aangevallen voelt omdat wij jou sig niet mooi vinden kraakt ie ons af..Als ik het niet mooi vind dan vind ik het niet mooi klaar moet die mclaw niet zeiken tegen ons want het is gwn onze MENING..! Daar ben ik het helemaal eens, ik geef hem een 6,5 is het niet goed de sig is gewoon simple , klaar. Ik geef geen lullig ''1'' voor iemand zijn sig dat zal ik ook nooit doen. En daar moet arjan zich ook niet mee bemoeien het is nog steeds onze mening. @ slimm: okidoki Bewerkt: 30 november 2005 door -supremecars- Reageren
Slimm Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Kunnen we dit niet via PB afhandelen? Hier is het show off forum niet voor bedoelt, Ontopic graag! Reageren
Thabit Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb de tekst verbetert: Reageren
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Tekst past niet bij de auto. en het is erg onduidelijk trouwends heb je hem op sharp of wat dan ook gezet? een 6je (dan ga je tenminste niet huilen en je broer ook weer niet zeiken..) Reageren
Slimm Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Nu stoppen met dit jongens, zand erover.. Iedereen normaal raten, het is bijna kerst, vrede op aarde Ontopic: Nieuwe tekst komt weer niet tot zijn recht, probeer een strakker fontje, met duidelijkere kleuren etc. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Pak een donkere en een lichte kleur uit de auto ga naar layer->layer style-> grandiet overlay op je text font en dan een andere font nemen. Een strook er rond misschien nog zwart. en dan zou ik nog wat doen aan dat logo nog steeds 6,5 [edit] @ slimm je vergeet sinterklaas Bewerkt: 30 november 2005 door -supremecars- Reageren
Thabit Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb het logo expres extra 'onzichtbaar' gemaakt. En ik hou niet van een opgemaakte tekst Reageren
Arjen Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Lol arjen alleen omdat het je broertje is.. Ga je ons afkraken omdat wij het niet zo mooi vinden.. hij vraagt toch een rate.. Ik zeg dat ik het niet zo mooi vind ga je mij afkraken.. Omdat het je broertje is hem gelijk verdedigen.. zwak hoor arjen...... Och och jongen toch. Ik kraak jouwe helemaal niet af, ik word er alleen een beetje ziek van dat men elkaars sig zo afkraakt, dát je er niks meer aan kunt doen. Mensen geven geen opbouwende kritiek, althans een paar niet en daar hoor jij ook bij in dit topic. En inderdaad omdat het mijn broertje is, zeg ik er wat van. Ik verdedig hem niet, nee ik geef alleen mijn MENING hoe ik er over denk hoe jullie raten. En vertel me eens, waarom is dit zwak? En waarom praat je in de 'wij'-vorm? Je praat toch voor jezelf mag ik hopen? (dan ga je tenminste niet huilen en je broer ook weer niet zeiken..) Waar slaat dit in hemelsnaam op? Noem je dit raten? Wat heeft Thabit verkeerd gedaan? Sjonge jonge zeg, gedraag je eens normaal. @supremecars. smile3.gif ik ben het helemaal met jou eens..! @Slimm Ben het HELEMAAL met jou eens!! Dit is zielig. @ Slimm: 't Spijt me dat ik erover begonnen ben. Maar dit is een discussie en hier moeten we uitkomen. Bewerkt: 3 december 2005 door Arjen Reageren
Eli R Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik vind de signature heel lelijk, je zal er vast wel veel voor gedaan hebben, maar daar veranderd de sig niet van. 2/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Een goude .Levi. tip voor Thabit. Probeer zoals Slimm al zei een strak fontje, en doe als kleur wit en zet hem op softlight. Ga dan naar blending options en klik drop-shadow aan. Zet nu de opacity helemaal op 100% en de distance op 2 en de size ook op 2. Daarna duplicate je de tekst layer en die zet je op overlay. Hopelijk wordt het wat. Verder is het een mooie signature, lekker strak. Reageren
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Daar ben ik het helemaal mee eens .Levi. Wat je ook kan doen is een strakke, witte tekst. Zet daarvan de fill op 0% en speel dan wat met je blending options. Bijvoorbeeld stroke en drop shadow. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.