need my speed Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Voor 50 euro mag ik een spel uitzoeken...In eerste instantie op de Gameboy, maar anders op de computer. Maar ik weet helemaal niet wat ik op de Game Boy Advance wil, ik heb een Advance SP. Ik weet ook niet wat voor soort ik eigenlijk wil...Maar wat raden jullie me aan? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik zou als ik jouw was Battlefield 2 halen echt geen foute keus, gewoon een mooie strakke netjes afgewerkte game. Echt een aanrader. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Op de Game Boy: Advance is ook Peter Jackson's King Kong uit. Dit spel vind ik echt verschrikkelijk mooi en ik raad je die zeker aan. In dit topic kun je veel lezen over dit spel. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17830 Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Gameboy:Geen idee PC:Call of Duty 2, echt een retegaaf spel! zowel Singleplayer als Multiplayer actie! Hoop dat dit hielp:P Reageren
need my speed Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik zou als ik jouw was Battlefield 2 halen echt geen foute keus, gewoon een mooie strakke netjes afgewerkte game.Echt een aanrader. Battlefield 2 is toch alleen maar op de comp? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja dat bedoel ik voor op de pc. Reageren
need my speed Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Dat dacht ik al. Weet iemand nog iets voor op de GBA SP? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik neit ik heb alleen maar een PS2, als je daar nog een game voor zocht zou ik de GT4 nemen die is echt mooi. Reageren
Eli R Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Op de GBA, ehm, mario & luigi superstar saga, of the legend of zelda the minish cap, ik heb ze ook beide, en ik vind ze meesterlijk. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 PC:Half Life 2 of Call Of Duty 2 GBA:Tja dat zijn domme spellen(naar mijn mening) Reageren
Juice Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) PC:Half Life 2 of Call Of Duty 2GBA:Tja dat zijn domme spellen(naar mijn mening) *Bump* Sorry, maar ik wil hier toch even op ingaan. Ik heb ook een GameBoy Advance SP, en er zitten echt wel leuke spellen op. Zoals Mazzeltje al zei hierboven, Peter Jackson's King Kong is uit op de GameBoy. Hoe verklaar je dat dan? Dat is een hartstikke mooie game. Voor Need My Speed: GBA SP: The Urbz, King Kong, Prince Of Persia Sands Of Time. Ik zal nog even wat zoeken voor je. Bewerkt: 30 december 2005 door Juice Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 PC:doe iets van GTA GBA:Tja welk?? Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ik zou als ik jouw was Battlefield 2 halen echt geen foute keus, gewoon een mooie strakke netjes afgewerkte game.Echt een aanrader. Hoeveel kost battelfield2? en ik zou mario kart keizen voor de advance toch. Bewerkt: 8 april 2006 door Syfes Reageren
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik zou als ik jouw was Battlefield 2 halen echt geen foute keus, gewoon een mooie strakke netjes afgewerkte game. Echt een aanrader. Hoeveel kost battelfield2? en ik zou mario kart keizen voor de advance toch. Battlefield 2 kost voor de PS2 30 euro, voor de computer denk ik ook zoiets! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.